Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Administration Office Manager

nr ref: 329/4/2024/DG
Konsultant prowadzący: Dominika Gierczak
Łódź (łódzkie), Tomaszów Mazowiecki (łódzkie), Piotrków Trybunalski (łódzkie)
25 kwietnia 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla Naszego Klienta - firmy produkcyjnej należącej do globalnej struktury, o wysoce zautomatyzowanych procesach, poszukujemy Administration Office Manager'a.

To rola, która będzie cechować się sprawczością i autonomią w działaniu.

Jeżeli posiadacz background ekonomiczny i jednocześnie lubisz być blisko spraw HR i biznesu, to rola dla Ciebie!

 

Zakres obowiązków:

- przygotowywanie miesięcznych i rocznych raportów finansowych (na podstawie danych otrzymanych od biura zewnętrznego)

- weryfikacja dokumentów finansowych pod kątem formalnym, księgowym i podatkowym- koordynacja i monitoring rocznego budżetu

- monitoring bieżących płatności dla dostawców, listy płac pracowników, należności, kosztów i środków trwałych

- monitoring wydajności zewnętrznych firm pod względem finansowym i płacowym i wskazywanie obszarów do rozwoju lub optymalizacji

- współpraca z audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi, urzędami podatkowymi i celnymi, bankami, NBP i GUS

- współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną i podatkową

- koordynacja procesów rekrutacyjnych

- opieka nad obszarem on i offboardingu Pracowników

- odpowiedzialność za wdrożenie/nadzór/dopasowanie KPI dla Pracowników

 

Wymagania:

- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2-3 lata

- znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1

- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym

- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MC Office, w tym szczególnie Excel

 

 

Pracodawca oferuje:

- ubezpieczenie na życie

- prywatne ubezpieczenie zdrowotne

- praca w formie hybrydowej 3+2