Specjalista ds. BHP
nr ref: 135/4/2024/ASW Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Dla naszego Klienta poszukujemy osoby, która objęłaby nowe stanowisko, powstałe w związku z prężnym rozwojem zakładu produkcyjnego.
SPECJALISTA DS. BHP
Lokalizacja: Okolice Kłodzka
Tryb pracy: Stacjonarna
Wymiar pracy: Pełny etat
Typ umowy: Umowa o pracę
Poziom stanowiska: Specjalista
Praca w języku: polskim / angielskim
Zadania na stanowisku:
- Prowadzenie szkoleń wprowadzających z zakresu BHP dla pracowników, zapewniając im kompleksową wiedzę na temat bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Przeprowadzanie analizy ryzyka zawodowego i formułowanie planów działania w obszarze BHP, identyfikując potencjalne zagrożenia i proponując odpowiednie środki zaradcze.
- Aktualizacja wytycznych i regulacji oraz nadzór nad informowaniem pracowników o zmianach w przepisach, dbając o ich pełne zrozumienie i przestrzeganie.
- Nadzór nad regularnymi szkoleniami BHP, zapewniając, że pracownicy posiadają aktualną wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa pracy.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w celu realizacji działań z zakresu BHP oraz współpraca z organami zewnętrznymi w celu zapewnienia zgodności z przepisami.
- Rozpoznawanie potrzeb edukacyjnych, udzielanie porad i prowadzenie szkoleń w obszarze BHP, dążąc do ciągłego podnoszenia świadomości pracowników na temat bezpieczeństwa.
- Tworzenie dokumentacji BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, zapewniając pełną dokumentację działań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Badanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej incydentów, celem zapobiegania powtórnym sytuacjom i poprawy warunków bezpieczeństwa.
- Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy, dbając o zachowanie poufności i kompletności dokumentów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie,
- Doświadczenie zawodowe na stanowiskach o zbliżonym profilu,
- Doskonała znajomość przepisów dotyczących BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska,
- Zrozumienie procedur i wytycznych systemu zarządzania jakością ISO 9001/ISO IATF 16949, zarządzania środowiskowego ISO 14001 oraz zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy ISO 45001,
W ofercie pracodawcy:
- Możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez szkolenia,
- Prywatna opieka medyczna Luxmed
- Dofinansowanie do zajęć sportowych - MultiSport
- Ubezpieczenie zdrowotne oraz program emerytalny,
- Finansowanie kursów j. angielskiego i niemieckiego przez pracodawcę.
- Karta lunchowa z możliwością korzystania z dowozu posiłków 6 razy dziennie.
- Krótsze godziny pracy w piątki :)