APLIKUJ BEZ REJESTRACJI

Ten sposób aplikowania umożliwia wysłanie tylko pliku CV. Rekomendujemy rejestrację Profilu Kandydata. Dzięki temu nasi konsultanci będą mogli szybciej oraz efektywniej znaleźć Twoją aplikację w przyszłości oraz zaproponować nowe, dopasowane indywidualnie oferty pracy.

APLIKUJ Z REJESTRACJĄ

Zarejestruj swój Profil Kandydata. To zajmie tylko chwilę. Dzięki temu nasi konsultanci będą mogli szybciej oraz efektywniej znaleźć Twoją aplikację w przyszłości oraz zaproponować nowe, dopasowane indywidualnie oferty pracy.

POSIADASZ KONTO?

Antal Sales & Marketing

Customer Service Manager

Lokalizacja: Łódzkie
Rodzaj pracy: umowa o pracę
Branża: Engineering, Industrial Equipment, Logistics, Supply Chain, Manufacturing, Packaging & Containers, Tin, Glass, Plastics, Paper, Pulp
Data ważności: 2017 stycznia 31
Konsultant prowadzący: Anna Dominik
Nr. Ref: 200429

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki. Zespół Antal Sales & Marketing zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży, marketingu, rozwoju biznesu, PR i customer service. W skład Antal Sales & Marketing wchodzą podzespoły działające w obszarach: FMCG, Retail, HoReCa, Consumer Electronics, B2B, Internet/ Media/E-commerce, New Technologies, Business Development, TSL, Property, Construction, Oil & Energy, Packaging, Agriculture, Process Automation, Automotive, Chemicals.

Stanowisko

  • Kompleksowa obsługa dedykowanych klientów polegająca m.in. na:
    • odpowiadaniu na wszelkie zapytania,
    • budowaniu długofalowej współpracy,
    • zarządzaniu projektami i monitorowaniu ich postępów (w tym rozliczanie budżetów projektowych),
    • komunikowaniu zmian wpływających na warunki handlowe,
  • Sporządzanie kosztorysów i ofert cenowych,
  • Analiza zysków i strat współpracy z klientem,
  • Analiza sprzedaży i zyskowności poszczególnych produktów / usług,
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy, w szczególności: planowanie, zakupy, operacje,
  • Raportowanie wskaźników efektywności prac.

Wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie / firmach o profilu produkcyjnym lub logistycznym,
  • Wykształcenie wyższe: techniczne lub ekonomiczne,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (min. C1),
  • Znajomość MS Office w stopniu bardzo dobrym,
  • Silna orientacja na cel i satysfakcję klienta,
  • Otwartość i proaktywne podejście do wykonywanych obowiązków.

Co oferujemy

  • Pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku,
  • Współpracę z młodym, energicznym i chętnie dzielącym się wiedzą zespołem,
  • Zdobycie cennego doświadczenia w koncernie o zasięgu globalnym,
  • Realne szanse na rozwój wewnątrz organizacji


 

Witaj ponownie!

Od czasu Twojej ostatniej wizyty pojawiło się 26 nowych ofert na hasło
Informatyk SAP Warszawa

Możesz podejrzeć je tutaj