APLIKUJ BEZ REJESTRACJI

Ten sposób aplikowania umożliwia wysłanie tylko pliku CV. Rekomendujemy rejestrację Profilu Kandydata. Dzięki temu nasi konsultanci będą mogli szybciej oraz efektywniej znaleźć Twoją aplikację w przyszłości oraz zaproponować nowe, dopasowane indywidualnie oferty pracy.

APLIKUJ Z REJESTRACJĄ

Zarejestruj swój Profil Kandydata. To zajmie tylko chwilę. Dzięki temu nasi konsultanci będą mogli szybciej oraz efektywniej znaleźć Twoją aplikację w przyszłości oraz zaproponować nowe, dopasowane indywidualnie oferty pracy.

POSIADASZ KONTO?

Antal IT Services

Operations Manager

Lokalizacja: Warszawa
Rodzaj pracy: umowa o pracę
Branża: IT Computer Peripherals, IT Computer Software, IT Information Technology Services , ISP, Internet Providors
Data ważności: 2017 stycznia 31
Konsultant prowadzący: Urszula Dębniak
Nr. Ref: 200766

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki. Dywizja Antal IT Services jest zespołem wąsko wyspecjalizowanych konsultantów realizujących projekty rekrutacyjne w branży IT. 30 doświadczonych konsultantów z sukcesem zamyka ponad 350 projektów rocznie. W skład Antal IT Services wchodzą trzy zespoły: IT Tech oraz IT Sales specjalizujące się w rekrutacjach stałych, a także IT Contracting, zajmujący się outsourcingiem specjalistów IT.

Moim Klientem jest interdyscyplinarna firma, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań software'owych dedykowanych zarówno klientom korporacyjnym, jak i odbiorcom z branży public. Firma aktualnie zatrudnia ok. 3000 pracowników i wciąż dynamicznie się rozwija. Doświadczenie rynkowe, poparte 40-letnią tradycją, zaowocowało ekspansją usług na rynku polskim. W ramach tworzenia zupełnie nowego działu w Warszawie poszukuję osób z doświadczeniem w obszarze Problem Management.

Stanowisko

- zarządzanie problemem
- kontakt z klientami
- koordynacja złożonych i poważnych incydentów
- koordynacja zmian opartych na pojawiających się incydentach
- przygotowywanie dokumentacji i statystyk zdarzeń
- zarządzanie dostępami
- zarządzanie i współpraca z różnymi zespołami zadaniowymi

Wymagania

- doświadczenie w obszarze Problem Management
- umiejętność współpracy z klientem
- doświadczenie w pracy w globalnej organizacji
- bardzo dobra znajomość założeń ITIL (najchętniej potwierdzona certyfikatem)
- umiejętność przekładania kwestii technicznych na zrozumiały język
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- analityczne podejście
- poczucie humoru
- umiejętność działania w zespole

Co oferujemy

- pełne wyzwań środowisko pracy, realizację projektów o zasięgu międzynarodowym
- pracę w przyjaznej atmosferze, w ramach zespołu zorientowanego na budowanie relacji
- pakiet benefitów pozapłacowych (system żetonowy)
- atrakcyjne wynagrodzenie
- długofalową współpracę
- dostęp do bazy wiedzy
- elastyczne godziny pracy
- nowoczesne biuro w dobrze skomunikowanej części Warszawy


 

Witaj ponownie!

Od czasu Twojej ostatniej wizyty pojawiło się 26 nowych ofert na hasło
Informatyk SAP Warszawa

Możesz podejrzeć je tutaj