APLIKUJ BEZ REJESTRACJI

Ten sposób aplikowania umożliwia wysłanie tylko pliku CV. Rekomendujemy rejestrację Profilu Kandydata. Dzięki temu nasi konsultanci będą mogli szybciej oraz efektywniej znaleźć Twoją aplikację w przyszłości oraz zaproponować nowe, dopasowane indywidualnie oferty pracy.

APLIKUJ Z REJESTRACJĄ

Zarejestruj swój Profil Kandydata. To zajmie tylko chwilę. Dzięki temu nasi konsultanci będą mogli szybciej oraz efektywniej znaleźć Twoją aplikację w przyszłości oraz zaproponować nowe, dopasowane indywidualnie oferty pracy.

POSIADASZ KONTO?

Antal IT Services

IT Support with Danish

Lokalizacja: Warszawa
Rodzaj pracy: umowa o pracę
Branża: IT Computer Software, IT Computers, Computer Hardware, Data Storage, IT Computing - Networking, Routers
Data ważności: 2017 stycznia 31
Konsultant prowadzący: Urszula Dębniak
Nr. Ref: 200767

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki. Dywizja Antal IT Services jest zespołem wąsko wyspecjalizowanych konsultantów realizujących projekty rekrutacyjne w branży IT. 30 doświadczonych konsultantów z sukcesem zamyka ponad 350 projektów rocznie. W skład Antal IT Services wchodzą trzy zespoły: IT Tech oraz IT Sales specjalizujące się w rekrutacjach stałych, a także IT Contracting, zajmujący się outsourcingiem specjalistów IT.

Naszym Klientem jest interdyscyplinarna firma, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań software'owych dedykowanych zarówno klientom korporacyjnym, jak i odbiorcom z branży public. Firma aktualnie zatrudnia ok. 3000 pracowników i wciąż dynamicznie się rozwija. Doświadczenie rynkowe, poparte 40-letnią tradycją, zaowocowało ekspansją usług na rynku polskim. W ramach tworzenia zupełnie nowego działu w Warszawie poszukuję osób z doświadczeniem w obszarze IT Support.

Stanowisko

- obsługa dużej liczby zapytań od Klientów (mail, telefon, system)
- rozwiązywanie pojawiających się incydentów
- priorytetyzacja zgłoszeń
- współpraca z dalszą linią wsparcia
- udział w poprawie i rozwoju systemu
- dzielenie się wiedzą – aktualizowanie bazy wiedzy
- praca w zespole
- uczestnictwo w spotkaniach w ramach działu oraz całej organizacji
- dwa razy w roku tygodniowy wyjazd do Danii

Wymagania

- doświadczenie w obszarze IT support
- doświadczenie z narzędziami ITSM
- znajomość systemu operacyjnego Windows
- biegła znajomość języka angielskiego i duńskiego
- doświadczenie z VPN Secure Access, VDI, Sharepoint, administracją użytkownikami w AD, konfiguracją drukarek, domenami i środowiskami
- doświadczenie z ITIL (mile widziany certyfikat)
- analityczne podejście
- poczucie humoru
- umiejętność działania w zespole

Co oferujemy

- pełne wyzwań środowisko pracy, realizację projektów o zasięgu międzynarodowym
- pracę w przyjaznej atmosferze, w ramach zespołu zorientowanego na budowanie relacji
- pakiet benefitów pozapłacowych (system żetonowy)
- atrakcyjne wynagrodzenie
- długofalową współpracę
- dostęp do bazy wiedzy
- elastyczne godziny pracy
- nowoczesne biuro w dobrze skomunikowanej części Warszawy


 

Witaj ponownie!

Od czasu Twojej ostatniej wizyty pojawiło się 26 nowych ofert na hasło
Informatyk SAP Warszawa

Możesz podejrzeć je tutaj