APLIKUJ BEZ REJESTRACJI

Ten sposób aplikowania umożliwia wysłanie tylko pliku CV. Rekomendujemy rejestrację Profilu Kandydata. Dzięki temu nasi konsultanci będą mogli szybciej oraz efektywniej znaleźć Twoją aplikację w przyszłości oraz zaproponować nowe, dopasowane indywidualnie oferty pracy.

APLIKUJ Z REJESTRACJĄ

Zarejestruj swój Profil Kandydata. To zajmie tylko chwilę. Dzięki temu nasi konsultanci będą mogli szybciej oraz efektywniej znaleźć Twoją aplikację w przyszłości oraz zaproponować nowe, dopasowane indywidualnie oferty pracy.

POSIADASZ KONTO?

Antal Sales & Marketing

Analityk Sprzedaży

Lokalizacja: Warszawa
Rodzaj pracy: umowa o pracę
Branża: FMCG - Food, Confectionery, Dairy, FMCG - Tobacco and related, FMCG Food - Health, Vitamins & Supplements
Data ważności: 2017 stycznia 31
Konsultant prowadzący: Katarzyna Sołtysiak
Nr. Ref: 200860

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki. Zespół Antal Sales & Marketing zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży, marketingu, rozwoju biznesu, PR i customer service. W skład Antal Sales & Marketing wchodzą podzespoły działające w obszarach: FMCG, Retail, HoReCa, Consumer Electronics, B2B, Internet/ Media/E-commerce, New Technologies, Business Development, TSL, Property, Construction, Oil & Energy, Packaging, Agriculture, Process Automation, Automotive, Chemicals.

Jeżeli jesteś doświadczonym analitykiem sprzedaży w branży FMCG, masz głowę pełną pomysłów
i lubisz proponować nowe rozwiązania, zapraszam Cię do udziału w rekrutacji.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG poszukujemy osoby na stanowisko:
Analityka Sprzedaży

Stanowisko

  • Bieżące raportowanie najważniejszych wskaźników Działu Sprzedaży (volumen, wizyty, ekspozycje, dystrybucja, itp),
  • Kreowanie nowych rozwiązań,
  • Rozwój automatycznego systemu raportowania z wykorzystaniem aplikacji typu dashboard,
  • Analiza raportów dedykowanych dla klientów wewnętrznych,
  • Rekomendacje i wprowadzanie ulepszeń w ramach bieżących narzędzi analitycznych,
  • Generowanie planów wizyt dla zespołu przedstawicieli handlowych,
  • Analiza parametrów odsprzedaży od dystrybutorów - rekomendacje aktywacji promocyjnych,
  • Rozliczanie i analiza aktywności promocyjnych dla dystrybutorów,
  • Utrzymanie poprawnych danych w systemach raportowych.

Wymagania

  • Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziana branża FMCG),
  • Mile widziani kandydaci z doświadczeniem w pracy z aplikacjami typu dashboards (np., Qlik, Tableau, Necto),
  • Zmysł analityczny,
  • Znajomość specyfiki pracy sił sprzedaży,
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne, kreatywność, komunikatywność,
  • Cierpliwość i otwartość do współpracy z partnerami wewnętrznymi,
  • Poczucie odpowiedzialności i dostarczania rezultatów na czas,
  • Język angielski min na poziomie dobrym,
  • Wykształcenie wyższe.

Co oferujemy

  • Rozwój zawodowy w firmie będącej liderem branży FMCG,
  • Umowa o pracę wraz z pakietem benefitów,
  • Praca w dojrzałej biznesowo organizacji i kulturze organizacyjnej opartej na wartościach,
  • Przyjazna atmosfera pracy.


 

Witaj ponownie!

Od czasu Twojej ostatniej wizyty pojawiło się 26 nowych ofert na hasło
Informatyk SAP Warszawa

Możesz podejrzeć je tutaj