Zajmujesz się lub interesujesz employer brandingiem, czyli budowaniem wizerunku pracodawcy? Planujesz zaserwować w swojej organizacji jeszcze skuteczniejsze lub nowe działania HR? Zależy Ci, aby przyniosły one wymierne korzyści biznesowe? Ten materiał jest dla Ciebie - za darmo.

 

E-book o employer brandingu. Marka pracodawcy na talerzu: jak prowadzić skuteczne i efektywne badania wizerunku i satysfakcji
 
Przygotowaliśmy (oczywiście bezpłatny) e-przewodnik „Marka pracodawcy na talerzu: jak ugryźć badania wizerunku i satysfakcji?”, czyli 23 strony informacji, które pomogą specjalistom z obszaru HR i employer brandingu zastosować te narzędzia w codziennej praktyce.

Eksperci z Antal HR Consulting i Antal Market Research odpowiadają w materiale m.in. na pytania: 
  • kiedy organizacji potrzebne jest badanie satysfakcji, a kiedy dobrym pomysłem będzie zrobienie badania wizerunku pracodawcy,
  • na jakie pytania działu HR i zarządu odpowie badanie satysfakcji, a na jakie badanie wizerunku,
  • skąd czerpać bezpłatną wiedzę niezbędną do analizy wizerunku pracodawcy,
  • na czym polega różnica między badaniem satysfakcji a zaangażowania,
  • dlaczego podstawowa analiza procentowa ankiety satysfakcji może wprowadzać w błąd,
  • na co zwracać uwagę wybierając dostawcę badań dedykowanych,
  • oraz wiele więcej…                             

Pobierz bezpłatny e-przewodnik Antal: Badania wizerunku i satysfakcji. Materiał dla działów HRSpis treści e-przewodnika: 

ZNACZENIE MARKI PRACODAWCY

Czy znana marka konsumencka pomaga?

BADANIA = WIEDZA

Badania prowadzone wewnątrz organizacji

Badania zewnętrzne

Czym się kierować wybierając partnera badawczego

SPECYFIKA PROJEKTÓW BADAŃ SATYSFAKCJI I ZAANGAŻOWANIA

Satysfakcja a zaangażowanie

Kiedy szczególnie warto badać satysfakcję pracowników?

Jak przeprowadzić badanie satysfakcji z pracy i zaangażowania pracowników, które będzie faktycznie przydatne dla organizacji?

SPECYFIKA BADAŃ WIZERUNKOWYCH ZEWNĘTRZNYCH

JAK WYKORZYSTYWAĆ BADANIA?

Wiedza i korzyści z badań zaangażowania

Wiedza i korzyści z badań wizerunkowych

Marka pracodawcy na talerzu: bezpłatny e-przewodnik o badaniach wizerunku i satysfakcji

 

Newsletter

 

Witaj ponownie!

Od czasu Twojej ostatniej wizyty pojawiło się 26 nowych ofert na hasło
Informatyk SAP Warszawa

Możesz podejrzeć je tutaj