Customer Service Specialist
nr ref: 222/5/2024/KKW Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Tworzenie nowych i aktualizacja istniejących rekordów danych klientów.
- Wprowadzanie danych do systemu ERP
- Wystawianie faktur i monitorowanie ich statusu
- Planowanie i organizowanie wysyłek oraz monitorowanie je partnerami transportowymi i logistycznymi.
- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów wysyłkowych i dotyczących handlu międzynarodowego (świadectwo pochodzenia, proforma, dokumenty klienta).
- Odpowiedzialność za codzienną komunikację z klientami w zakresie zamówień.
- Wspieracie zespołu w zakresie obsługi klienta i realizacji wysyłek.
WYMAGANIA:
- Posiadasz co najmniej wykształcenie średnie, najlepiej związane z administracją lub logistyką.
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Dobra znajomość międzynarodowych przepisów logistycznych/transportowych będzie dodatkowym atutem.
- Doskonała komunikatywność, zarówno w mowie, jak i w piśmie, również w języku angielskim. Znajomość języka włoskiego jest dużym plusem.
- Jesteś dobrze zorganizowany, dokładny i punktualny podczas wykonywania swoich zadań.
- Biegle posługujesz się programami MS Office i systemami ERP.
- Zorientowanie na klienta i elastyczność w zakresie zadań i godzin pracy jest koniecznością.
OFERUJEMY:
·
- Transport do miejsca pracy
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Rozwój w globalnych strukturach
- Kurs języka angielskiego
- Dofinansowanie do posiłków