Facebook Pixel
PL
Antal logo
PL EN CZ
Enloyd logo
EN HU

Ulubione oferty

Aplikuj

Customer Relationship Specialist with Japanese or Korean

nr ref: /208/04/2021/IW
Konsultant prowadzący: Izabela Wądołowska
Warszawa (mazowieckie)
Praca stała 30 kwietnia 2021

W Antal zajmujemy się rekrutacją do ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata.

Responsibilities:

  • Adhere to departmental procedures for all emergencies
  • Provide excellent service in a fast-paced environment
  • Analyze, isolate, research, and effortlessly explain step by step troubleshooting solutions related to company’s products
  • Building and maintaining relationships with clients and key personnel within customer organizations
  • Conducting business reviews to ensure clients are satisfied with their products and services
  • Letting customers know about other products the company offers
  • Escalating and resolving areas of concern as raised by clients
  • Carrying out client satisfaction surveys and reviews
  • Updating the CRM and ensuring account managers are aware of changes within clients
  • Liaising with internal departments to ensure client needs are fulfilled effectively 

Requirements:

  • Experience in customer service (minimum 1-2 years)
  • Problem-solving attitude
  • Excellent communication skills
  • Native Japanese or Korean
  • Fluent English (C1)

Our client offers:

  • Stable employment conditions on the basis on contract of employment
  • Private medical care for employees and their families
  • Cafeteria programme (including eg. Multisport card)
  • Great development opportunities within the organization