Facebook Pixel
PL
Antal logo
PL EN CZ
Enloyd logo
EN HU

Ulubione oferty

Aplikuj

Payroll Officer with English or German or French - FULLY REMOTELY!

nr ref: /205/11/2021/BM
Konsultant prowadzący: Barbara Makuła
Katowice (śląskie)
25 listopada 2021

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata.

Payroll Officer with English or German or French – FULLY REMOTELY!

We offer:

  • Stable employment at a recognizable company with great opportunities to grow your career path
  • Opportunity to work remotely (during pandemic) and later on in a hybrid model
  • Wide range of benefits and bonuses including Business English classes, medical health care, Multisport card and life insurance
  • Nice working atmosphere with various trainings and courses provided
  • Opportunity to work in the international environment and use foreign languages on a daily basis
  • Travels to Germany and Austria

Your key tasks:

  • Maintaining accuracy of payroll data
  • Processing payroll for either German, Austrian or Swiss clients
  • Setting up new hires or employee transfers and compiles payroll data
  • Maintaining statistical payroll information for use in decision making and expense control
  • Checking accuracy of employee time reporting
  • Printing and mailing payroll check
  • Answering phone and email inquiries

We expect:

  • Bachelor's Degree or Master’s Degree in: Accounting, Human Resources or Administration / any similar
  • At least 1 year of experience in processing payroll end to end; experience in German or Swiss market would be highly appreciated
  • Ability to work with large volumes of information
  • Fluent in English (good German or French will be a big plus)
  • Experience in a similar role or business with good client servicing skills would be a plus
  • Goal and business oriented attitude