Recepcjonistka / Recepcjonista
nr ref: /45/08/2018/SZ
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Przeczytaj, co sądzi o pracy w Antal Ewelina, z którą będziesz współpracował/a:
"Często myśli się, że praca na recepcji to błahostka. Nie zgodzę się z tym.
Praca ta wymaga mnóstwa cierpliwości, podzielności uwagi, odpowiedzialności i dobrego planowania. Multitasking to coś co lubię.
Do perfekcji w swoim stanowisku dochodzi się z czasem, niezależnie od bogatego doświadczenia i wiedzy.
Recepcjonistka to serce i mózg całego biura, zawsze tak uważałam. To również osoba, która reprezentuje firmę, bo właśnie od recepcji zaczyna się dzień, to tu wita się gości. To moje królestwo.
Zaczynając pracę w Antal obawiałam się jak to będzie w "korpo". Niepotrzebnie, bo Antal nie jest przysłowiowym korpo.
Tutaj każdy służy pomocą i wiedzą, a szacunek do siebie to podstawa. Dawka pozytywnej energii gwarantowana, a możliwość dalszego rozwoju ogromnie motywuje mnie do działania.
Czy warto aplikować?
Oczywiście, że tak!"
Dołącz do Antal jako:
Recepcjonistka / Recepcjonista
Forma umowy: UoP lub UZ
Lokalizacja: Puławska 2 (przy Placu Unii Lubelskiej)
Rodzaj pracy: w biurze
Zadania:
- Zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji
- Prowadzenie rejestru korespondencji
- Obsługa spotkań i konferencji biurowych
- Organizowanie podróży służbowych
- Nadzór nad obiegiem dokumentów
- Zamawianie artykułów biurowych, wizytówek, prenumerat
- Organizacja stanowisk pracy
- Obsługa urządzeń biurowych
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i wygląd biura
- Praca w godzinach zmianowych (8-16 lub 10-18)
Oczekujemy:
- Znajomości pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- Wysokiego poziomu kultury osobistej
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
- Bardzo dobrej organizacji pracy
- Dobrej znajomości języka angielskiego (min. B1)
- Inicjatywy i umiejętności samodzielnego realizowania zadań
- Skrupulatności, dokładności i zaangażowania
Bardzo mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
- Ciekawą i stabilną pracę w profesjonalnym, międzynarodowym środowisku
- Przyjazną atmosferę - ludzie w centrum uwagi!
- Benefity w ramach kafeterii benefitów
- Opiekę medyczną Luxmed (a w tym pakiet stomatologiczny i rehabilitacyjny na bardzo korzystnych warunkach).
- Kartę Multisport
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego - lekcje z nativem
- Realną możliwość wprowadzania własnych pomysłów w życie – SKY IS THE LIMIT!
- Możliwość szybkiego awansu w strukturach firmy i nie tylko!
- Imprezy integracyjne w biurze i poza biurem, Pizza Meetings, sporty zespołowe, wspólna gra w planszówki, wyjścia na piwko itp!
O Antal:
Jesteśmy jedną z pierwszych firm rekrutacyjnych, która wprowadziła macierzowy podział zespołów, dzięki czemu nasi konsultanci specjalizują się jednocześnie w sektorach i dyscyplinach. Ścisła specjalizacja sprawia, że są oni ekspertami dobrze znającymi wymagania i potrzeby swoich klientów, dostępność i oczekiwania kandydatów oraz aktualną sytuację w obszarze rynku pracy, którym się zajmują.
W każdym pracowniku widzimy przede wszystkim człowieka z jego historią, talentami i marzeniami. Ludzie są naszą pasją, źródłem wiedzy i inspiracji. Łączymy ludzi, pielęgnujemy relacje, jesteśmy blisko, rozmawiamy, dzielimy emocje, doradzamy i zmieniamy życie na lepsze.
Patrzymy w przyszłość. Chcemy być pionierami innowacji na rynku rekrutacyjnym. Jesteśmy głodni wiedzy, śledzimy trendy i nowinki, usprawniamy naszą pracę. Dzielimy się wiedzą i pomysłami. Nie utrzymujemy status quo, rozwijamy się!
Ps.: widzimy się w naszym odświezonym biurze - zobacz jak wygląda :)