PL
Antal logo
PL EN CZ
Enloyd logo
EN HU

Ulubione oferty

Aplikuj

Service Desk Analyst with German

nr ref: /58/01/2021/IW
Konsultant prowadzący: Ilona Wróbel
Kraków (małopolskie)
Praca stała 13 stycznia 2021

W Antal zajmujemy się rekrutacją do ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata.

For our client – a leading company in a production sector – we are looking for professionals to join their technical support team on a position of a:

IT Service Desk Analyst – German speaker

You will be responsible for:

  • identifying and diagnosing issues and problems
  • categorizing and recording reported queries and provide solutions
  • supporting problem identification
  • advising users on appropriate course of action
  • monitoring issues from start to resolution
  • acting as a point of contact to support service users and customers reporting issues, requesting information, access, or other services

We expect you to:

  • show a great interest within IT
  • speak both English and German (at least B2 level)
  • have a proven experience in technical support / IT service/help desk (would be a strong asset)
  • have strong organizational skills

We offer:

  • stable employment with a remote work possibility
  • a wide range of benefits and bonuses
  • possibility to grow your career path and be promoted
  • nice working conditions and friendly atmosphere
Aplikuj