Service Desk Analyst with German
nr ref: /58/01/2021/IW
W Antal zajmujemy się rekrutacją do ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata.
For our client – a leading company in a production sector – we are looking for professionals to join their technical support team on a position of a:
IT Service Desk Analyst – German speaker
You will be responsible for:
- identifying and diagnosing issues and problems
- categorizing and recording reported queries and provide solutions
- supporting problem identification
- advising users on appropriate course of action
- monitoring issues from start to resolution
- acting as a point of contact to support service users and customers reporting issues, requesting information, access, or other services
We expect you to:
- show a great interest within IT
- speak both English and German (at least B2 level)
- have a proven experience in technical support / IT service/help desk (would be a strong asset)
- have strong organizational skills
We offer:
- stable employment with a remote work possibility
- a wide range of benefits and bonuses
- possibility to grow your career path and be promoted
- nice working conditions and friendly atmosphere