Specjalista do spraw obsługi klienta
nr ref: /225/05/2022/MM
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Zakres obowiązków:
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych;
- Obsługa przychodzących zgłoszeń innymi kanałami: korespondencja e-mailowa, poczta tradycyjna;
- Wprowadzanie nowych zamówień do SAP;
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Wymagania:
- Angielski min B1;
- Umiejętność obsługi komputera (w tym znajomość pakietu MS Office);
- Umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem;
- Wysoka kultura osobista;
- Umiejętność dbania o wysokie standardy jakości obsługi klienta i budowanie profesjonalnego wizerunku zleceniodawcy jako rzetelnego partnera biznesowego