Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Specjalista ds. obsługi klienta w języku angielskim

nr ref: /32/08/2022/DK
Konsultant prowadzący: Dagmara Kłos
Warszawa (mazowieckie)
2 sierpnia 2022

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Zakres zadań:

  • Wsparcie klientów, współpracowników i innych interesariuszy przede wszystkim w ramach codziennej bankowości związanej z zarządzaniem środkami finansowymi;
  • Koordynowanie wykonywania zleceń przekazywanych od klientów;
  • Telefoniczne i mailowe wsparcie klientów w codziennej współpracy z bankiem;  
  • Współpraca z innymi działami banku w celu zapewnienia klientom jak najwyższej jakości obsługi;
  • Wsparcie techniczne klientów w korzystaniu z systemu bankowego. 

Oczekiwania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klientów w bankowości;
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (minimum poziom C1);
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym jako dodatkowy atut;
  • Pozytywne nastawienie do współpracy z klientami;
  • Umiejętność pracy indywidualnej, a także zespołowej;
  • Chęć pracy w międzynarodowej strukturze. 

Oferta:

  • Praca w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe;
  • Praca w międzynarodowym środowisku;
  • Możliwość pracy hybrydowej - lokalizacja biura w dzielnicy Warszawa Środmieście;
  • Dostęp do kafeterii MyBenefit, ubezpieczenie na życie, opieka zdrowotna;
  • Bonus roczny.