Specjalista ds. obsługi klienta with Italian/German
nr ref: /206/06/2022/PW
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Dla naszego klienta z obszaru obsługi klienta, szukamy osób do działu CS z bardzo dobrą znajomością języka włoskiego lub niemieckiego.
Zadania:
- obsługa klienta przez 3 kanały komunikacji: połączenia przychodzące, chaty, maile,
- udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku towaru w magazynie,
- przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki,
- przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem,
- zmiana i aktualizacja danych kontaktowych,
- udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia,
- odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania:
- znajomość języka włoskiego (lub niemieckiego) na poziomie C1,
- komunikatywna znajomość języka polskiego,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- chęć pracy w obsłudze klienta,
- dostępność do pracy minimum 120h w miesiącu
Oferujemy:
- bardzo elastyczny grafik,
- umowę o pracę lub umowę zlecenie (podstawa + bonusy),
- ciekawe szkolenie wdrażające do pracy,
- dofinansowanie karty Multisport,
- możliwości rozwoju i awansu,
- pracę w miłej atmosferze,
- dołączenie do nowego zespołu! :)