Facebook Pixel
PL
Antal logo
PL EN CZ
Enloyd logo
EN HU

Ulubione oferty

Employee Communication Pulse – badanie Antal oraz Cushman & Wakefield

Firmy wkładają dużo zaangażowania i wysiłku, aby dostosować się do nowych warunków pracy zdalnej. Aby efektywnie realizować zadania w tak trudnym otoczeniu biznesowym, na które składa się – z jednej strony – izolacja pracowników, a z drugiej – rosnący niepokój i poczucie zagrożenia wywołane sytuacją ekonomiczną, trzeba zadbać o dobrostan psychiczny i fizyczny pracowników.

Otrzymujemy sygnały z rynku, że organizacje nie są w stanie w pełni określić, czy ich pracownicy dysponują niezbędnymi narzędziami komunikacji, czy czują się doinformowani i czy znają swoje cele – dlatego przygotowaliśmy nowe badanie – Employee Communication Pulse przygotowane z myślą o szefach HR i osobach odpowiedzialnych za zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, którzy chcą wesprzeć swoich pracowników, a jednocześnie zwiększyć efektywność pracy w organizacji.

Dzięki usłudze Antal oraz Cushman & Wakefield możliwe będzie nie tylko zbadanie potrzeb pracowników, ale i zadbanie o zdrowe i efektywne środowisko pracy oraz wsparcie menedżerów w zdalnym zarządzaniu.

Zrozumiała i uporządkowana komunikacja wewnętrzna powoduje wzrost zaufania do pracodawców, budując zaangażowanie zamiast eskalować niepokój w firmie. Niezwykle istotne jest stałe monitorowanie nastrojów panujących wewnątrz organizacji i weryfikacja tego, czy w czasie zagrożenia związanego z rozprzestrzenianiem się wirusa, pracodawca w wystarczający sposób przekazuje informacje o podejmowanych działaniach i czy dostarcza właściwych narzędzi i wspiera pracowników w realizacji ich zadań. Bardzo ważna w obecnych czasach jest rola menedżerów średniego szczebla i ich umiejętności w zakresie motywowania pracowników i jednoczesnego monitorowania ich pracy w ramach zdalnego wykonywania obowiązków.

Badanie ma formę kilkuminutowej ankiety online, która pomoże zarządom i działom HR szybko uzyskać wgląd w to, w jakim zakresie pracownicy uzyskują wsparcie, czy cele biznesowe są dla nich jasne i co można zrobić, żeby zwiększyć efektywność ich działań. Ankieta daje szybką informację zwrotną na temat wpływu pracy z domu na pracownika i pracodawcę – cały proces jesteśmy w stanie przeprowadzić w ciągu tygodnia. Do badania możemy też dodać specyficzne, ważne dla Twojej organizacji pytania.

Czego się dowiesz realizując badanie Employee Communication Pulse?

  • Czy pracownicy znają swoje cele w świetle obecnej strategii i sytuacji firmy?
  • Jak sprawnie komunikować zadania i cele?
  • Jak wesprzeć menedżerów w zarządzaniu pracą zdalną?
  • Jakie narzędzia zagwarantować, aby pracownicy mogli efektywnie zrealizować swoje zadania?

Korzyści płynące z badania Employee Communication Pulse:

  • Możliwość bezpośredniego przekucia wniosków z badania na biznesowe działania
  • Wiedza na temat wykorzystywanych i potrzebnych narzędzi pracy
  • Poznanie metod na poprawę komunikacji wewnętrznej
  • Zwiększenie efektywności pracy zdalnej
  • Zaplanowanie właściwej komunikacji wewnętrznej
  • Wsparcie menedżerów w zarządzaniu pracownikami
  • Zadbanie o dobrostan pracowników, nastroje i ich zaangażowanie

Badanie pełni rolę z jednej strony informacyjną, dającą obraz zespołu/organizacji. Przedstawiamy wyniki zarówno na poziomie organizacji jak i zespołu. Z drugiej strony ma na celu wyłonienie rekomendowanych kierunków zmian, które będą dźwignią rozwojową dla zespołu/organizacji. Dlatego badanie uwzględnia pięć wzajemnie dopełniających się części:

  • I. Well-being
  • II. Komunikacja
  • III. Narzędzia 
  • IV. Organizacja pracy
  • V. Wnioski i rekomendacje 

Opieka merytoryczna:

Agnieszka Wójcik, Market Research Manager Antal

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologia. Od 8 lat związana z sektorem usług doradczych w obszarze rynku pracy. Karierę zawodową rozpoczęła w Stowarzyszeniu Agencji Zatrudnienia. Kolejne doświadczenia zdobywała w strukturach czołowych firm rekrutacji i doradztwa personalnego na stanowiskach związanych z zarządzaniem badaniami rynku pracy, komunikacji, public relations oraz marketingiem. W Antal od ponad 3 lat odpowiedzialna jest za obszar market research. Specjalizuje się w analizach biznesowych, realizacji projektów badawczych dla organizacji oraz promocją instytucjonalną.

Aleksander Szybilski, Associate I Workplace Strategy Expert

Aleksander ma ponad 6 letnie doświadczenie w projektowaniu biur oraz 3 letnie w zakresie zarządzania zmianą i prowadzenia projektów z zakresu workplace strategy. Posiada doświadczenie w pełnym procesie tworzenia strategii środowiska pracy, od badań po zarządzanie zmianą i komunikacją. Koordynował wiele realizacji biurowych i umiejętnie realizuje strategię środowiska pracy w wyznaczanych przez firmy budżetach i czasie. Aleksander miał przyjemność doradzać Klientom takim jak Unilever (Warsaw, London), Roche (Warsaw, Basel, Bratislava, Prague) Takeda (Warszawa), Novo Nordisk (Warszawa), KMD (Warszawa), AXA (Warszawa), UPC (Warszawa), Air Help (Gdansk) czy IG (Krakow).

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka Antal jest obecna w Polsce od 1996 roku. W ramach Grupy Antal funkcjonuje polska spółka, która powstała w 1996 roku oraz spółka otwarta w 2014 roku w Czechach i spółka Enloyd – na Węgrzech. W Polsce biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki. Jako jedna z pierwszych firm rekrutacyjnych na polskim rynku wprowadziliśmy macierzowy podział zespołów, dzięki czemu nasi konsultanci specjalizują się zarówno w rekrutacji w zakresie sektora, jak i stanowiska. Obecnie w Antal działa 10 dywizji rekrutacyjnych oraz zespoły doradzające firmom w zakresie oceny i rozwoju pracowników, employer brandingu oraz analiz rynkowych. W 2018 roku uruchomiono również dwie innowacyjne usługi: platformę dla freelancerów – REX oraz Agencję Pracy Robotów.

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 53 tysiące pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2019 roku jej przychody wyniosły 8,8 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.cushmanwakefield.com lub na Twitterze: @CushWakeCE

Rozpocznij współpracę

Wyślij zapytanie ofertowe

Zapytanie
Agnieszka Wójcik zdjęcie
Agnieszka Wójcik Market Research & PR Manager

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologia. Od 8 lat związana z sektorem usług doradczych w obszarze rynku pracy. Karierę zawodową rozpoczęła w Stowarzyszeniu Agencji Zatrudnienia. Kolejne doświadczenia zdobywała w strukturach czołowych firm rekrutacji i doradztwa personalnego na stanowiskach związanych z zarządzaniem badaniami rynku pracy, public relations oraz marketingiem. W Antal odpowiedzialna jest za obszar market research. Specjalizuje się w analizach biznesowych, realizacji projektów badawczych dla organizacji oraz promocją instytucjonalną.