Zachęcamy pracodawców do udziału w drugiej edycji konkursu "Siła Przyciągania" na innowacyjne i skuteczne akcje przyciągające i utrzymujące w organizacji najbardziej utalentowanych pracowników. W kapitule konkursowej Antal będzie reprezentowany przez Annę Piotrowską-Banasiak, dyrektor rozwoju. 

"Siła Przyciągania" powstała z inicjatywy Pulsu Biznesu, Grupy Work Service, PwC i Orange Polska, jako konkurs, w którym wygrana nie zależy od wielkości biznesu, a od jakości pomysłu. Równe szanse mają międzynarodowe korporacje, lokalne małe przedsiębiorstwa i start-upy z globalnymi ambicjami. Zgłaszać można kampanie employer brandingowe, wysokojakościowe procesy rekrutacyjne, projekty zarządzania retencją oraz z obszaru HR Tech. 

 Siła Przyciągania logo edycja 2017

Rynek pracy potrzebuje inspiracji i dzielenia się dobrymi praktykami. Jego obecna kondycja wymusza proaktywne spojrzenie, dlatego zachęcamy pracodawców zarówno do zgłaszania własnych projektów, jak i śledzenia przebiegu i rozstrzygnięcia konkursu - mówi Anna Piotrowska-Banasiak, dyrektor rozwoju w Antal i członek kapituły konkursowej.

Anna Piotrowska-Banasiak, development director Antal

Rozwiązania mogą być zgłaszane na stronie wydarzenia w ramach poniższych kategorii:

Kampania employer branding

  • Najlepsza kampania employer branding
  • Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów
  • Najlepsza inicjatywa „out of the box”
  • Najskuteczniejsze niskobudżetowa inicjatywa employer branding  

Proces rekrutacji

  • Najlepszy proces rekrutacyjny
  • Innowacja w rekrutacji – candidate interaction

Retencja

  • Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
  • Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
  • Najlepszy program zarządzania talentami

HR Tech

Zgłoszenia można przesyłać do 1 października.

 

Witaj ponownie!

Od czasu Twojej ostatniej wizyty pojawiło się 26 nowych ofert na hasło
Informatyk SAP Warszawa

Możesz podejrzeć je tutaj