PL
Antal logo
PL EN CZ SK
Enloyd logo
EN HU

Ulubione oferty

Antal logo

Zagadnienia

Zajmujesz się lub interesujesz employer brandingiem, czyli budowaniem wizerunku pracodawcy? Planujesz zaserwować w swojej organizacji jeszcze skuteczniejsze lub nowe działania HR? Zależy Ci, aby przyniosły one wymierne korzyści biznesowe? Ten materiał jest dla Ciebie - za darmo.

Przygotowaliśmy bezpłatny e-przewodnik Marka pracodawcy na talerzu: jak ugryźć badania wizerunku i satysfakcji?, czyli 23 strony informacji, które pomogą specjalistom z obszaru HR i employer brandingu zastosować te narzędzia w codziennej praktyce.

Eksperci z Antal HR Consulting i Antal Market Research odpowiadają w materiale m.in. na pytania: 

  • kiedy organizacji potrzebne jest badanie satysfakcji, a kiedy dobrym pomysłem będzie zrobienie badania wizerunku pracodawcy,
  • na jakie pytania działu HR i zarządu odpowie badanie satysfakcji, a na jakie badanie wizerunku,
  • skąd czerpać bezpłatną wiedzę niezbędną do analizy wizerunku pracodawcy,
  • na czym polega różnica między badaniem satysfakcji a zaangażowania,
  • dlaczego podstawowa analiza procentowa ankiety satysfakcji może wprowadzać w błąd,
  • na co zwracać uwagę wybierając dostawcę badań dedykowanych,
  • oraz wiele więcej… 

Zawartość

  • Znaczenie marki pracodawcy
  • Czy znana marka konsumencka pomaga?
  • Badania = wiedza
  • Badania prowadzone wewnątrz organizacji
  • Badania zewnętrzne
  • Czym się kierować wybierając partnera badawczego
  • Specyfika projektów badań satysfakcji i zaangażowania
  • Satysfakcja a zaangażowanie
  • Kiedy szczególnie warto badać satysfakcję pracowników?
  • Jak przeprowadzić badanie satysfakcji z pracy i zaangażowania pracowników, które będzie faktycznie przydatne dla organizacji?
  • Specyfika badań wizerunkowych zewnętrznych
  • Jak wykorzystać badania?
  • Wiedza i korzyści z badań zaangażowania
  • Wiedza i korzyści z badań wizerunkowych