Facebook Pixel

Ulubione oferty

Market Research w Antal - zbadaj wszystko, co istotne dla Twojego przedsiębiorstwa


Agnieszka Wójcik zdjęcie
Agnieszka Wójcik Communications & Market Research Director

Na polski rynek pracy oddziałuje wiele czynników ekonomicznych i społecznych, takich jak: globalizacja, cyfryzacja czy transformacja pokoleń. Stawiają one przed nami zupełnie nowe wyzwania oraz wymagają niekonwencjonalnego podejścia. W tak wymagających warunkach, niezbędne jest monitorowanie rynku oraz aktualizowanie działań w oparciu o zdobytą wiedzę. Działania Market Research pozwalają nam nie tylko szukać nowych rozwiązań, ale także kreować trendy w branży HR.

Raport płacowy

Badania wynagrodzeń pozwalają nam pozyskać kompleksową wiedzę dotyczącą wysokości wynagrodzeń w wybranych obszarach rynku, branżach czy stanowiskach. Każdy z projektów planujemy i przeprowadzamy według indywidualnie dobranych kryteriów, docierając do wskazanej grupy docelowej.

Raport płacowy Antal charakteryzuje:

  • unikalna metodologia umożliwiająca precyzyjne określenie grupy celowej,
  • zaangażowanie, w ramach zespołu projektowego, ekspertów działających w określonej branży lub dyscyplinie.

Korzyści płynące z raportu płacowego:

  • znajomość najnowszych trendów, 
  • wiedza na temat aktualnych rynkowych standardów płacowych,
  • możliwość bezpośredniego przekucia wniosków z badania na biznesowe działania.

Raport wizerunku pracodawcy

Badanie wizerunku pracodawcy to istotne narzędzie na rynku kandydata. Dostarcza kluczowej wiedzy o postrzeganiu firmy przez potencjalnych pracowników,  przedstawia silne oraz słabe strony pracodawcy, a także wskazuje potencjalne obszary rozwojowe. Badanie przeprowadzone jest wśród precyzyjnie określonej grupy docelowej, co pozwala nam uzyskać najbardziej wiarygodne informacje, a naszemu klientowi daje pewność, że otrzymany raport jest adekwatny do jego oczekiwań oraz umożliwi ustalenie skutecznej strategii działania. 

Raport wizerunku pracodawcy pozwala:

  • przedstawić wizerunek pracodawcy w oczach potencjalnych pracowników, 
  • porównać jak oceniana jest marka na tle konkurencji,
  • odpowiedzieć na pytanie, jak przyciągnąć pożądanych pracowników.

Rozpocznij współpracę

Zapytaj o raport dla Twojej firmy

Wyślij zapytanie
Sprawdź inne usługi Antal:

Raport potencjału inwestycyjnego

Badanie potencjału inwestycyjnego kandydatów to odpowiedź na pytania, które zadają sobie firmy planujące inwestycję w konkretnym regionie: 

  • Jaki jest potencjał edukacyjny w określonej specjalizacji?
  • Czy pożądane kompetencje są łatwo dostępne na rynku?
  • Jak wygląda kondycja konkurencji?
  • Jaki element strategii może przynieść przewagę konkurencyjną?
  • Jak długo trwa rekrutacja?
  • Jakich warunków zatrudnienia oczekują najlepsi kandydaci?

Raport satysfakcji i zaangażowania pracowników

Badanie satysfakcji i zaangażowania to kompleksowy projekt. Z priorytetem podchodzimy do komunikacji wewnętrznej, oferując webinary i materiały informacyjne. Gwarantujemy bezpieczne oraz efektywne prowadzenie badań, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Naszym celem jest gruntowna analiza danych i klarowna prezentacja wniosków. Antal analizuje następujące obszary związane z satysfakcją i zaangażowaniem pracowników:

  • Satysfakcja z pracy i identyfikacja z firmą
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Równowaga pomiędzy pracą a życiem osobistym (work-life balance)
  • Wynagrodzenie i benefity
  • Warunki, bezpieczeństwo i organizacja pracy
  • Zawartość pracy i zaangażowanie pracowników
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Atmosfera i relacje ze współpracownikami
  • Relacje z przełożonym/przełożoną i kultura feedbacku

Wyniki badania są ponadto uzupełnione o wskaźnik eNPS (employee Net Promoter Score), uniwersalny i stosowany na całym świecie parametr wskazujący na to, jak bardzo pracownicy są gotowi polecić swoje miejsce pracy jako atrakcyjne dla potencjalnych nowych pracowników.

Warto być dobrze poinformowanym. Sprawdź doświadczenie specjalistów z Antal

Badania rynku to niezwykle atrakcyjna metoda pozyskania informacji o tym, czy nasze działania lub plany mają szanse w zetknięciu się z branżową rzeczywistością. Specjaliści firmy Antal staną się Twoim źródłem informacji na temat tego, czy wizja firmy jest prawidłowa lub czy istotne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa są w dobrym stanie. Warto skorzystać z usług najlepiej przygotowanych do tego zadania specjalistów - nasi pracownicy przygotują wyczerpujący raport, który może być źródłem istotnych zmian w Twojej firmie. Jakość, pewność oraz rzetelność - to cechy, które definiują nasze podejście w trakcie tworzenia raportów dla naszych Klientów.


Rozpocznij współpracę

Wyślij zapytanie ofertowe

Zapytanie
Agnieszka Wójcik zdjęcie
Agnieszka Wójcik Communications & Market Research Director

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologia. Od 12 lat związana z sektorem usług doradczych w obszarze rynku pracy. Karierę zawodową rozpoczęła w Stowarzyszeniu Agencji Zatrudnienia. Kolejne doświadczenia zdobywała w strukturach czołowych firm rekrutacji i doradztwa personalnego na stanowiskach związanych z zarządzaniem badaniami rynku pracy, public relations oraz marketingiem. W Antal odpowiedzialna jest za obszar market research. Specjalizuje się w analizach biznesowych, realizacji projektów badawczych dla organizacji oraz promocją instytucjonalną.