Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Brand Manager OTC

nr ref: 307/10/2024/ML/88740
Konsultant prowadzący: Marta Lebuda
23 października 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla międzynarodowej firmy farmaceutycznej poszukujemy Brand Managera, który będzie odpowiedzialny za przygotowanie strategii marketingowej dla powierzonej grupy produktów.  

Brand Manager OTC

 

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie grupą produktów poprzez formułowanie krótko i długoterminowych celów rynkowych, kształtowanie i realizację strategii rozwoju w celu budowy silnego biznesu na markach i produktach.
  • Odpowiedzialność za koordynację zarządzania poszczególnymi markami i produktami poprzez: analizę rynku pod kątem potrzeb i możliwości, koordynację i realizację strategii rozwoju istniejących marek, koordynację wprowadzania rozszerzeń linii istniejących marek, wprowadzanie nowych marek i produktów.
  • Przygotowywanie i wdrażanie kampanii online
  • Odpowiedzialność za budowę i realizację przyjętych planów marketingowych oraz maksymalizację sprzedaży.
  • Przygotowywanie i realizacja budżetu marketingowego.
  • Wspieranie działu sprzedaży: przygotowywanie i prowadzenie szkoleń Przedstawicieli, przygotowywanie materiałów wsparcia sprzedaży, przeprowadzanie podwójnych wizyt z Przedstawicielami.
  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy - zapewnienie, aby wszystkie podejmowane działania były zgodne z obowiązującym Prawem Farmaceutycznym.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru zarządzania i marketingu)
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej w dziale marketingu OTC 
  • Mile widziane doświadczenie terenowe w firmie farmaceutycznej
  • Mierzalne (obiektywne) sukcesy rynkowe
  • Strategiczne myślenie
  • Umiejętności interpersonalne i analityczne
  • Zdolności organizacyjne, prezentacji i wystąpień publicznych
  • Wiedza z zakresu marketingu farmaceutycznego (zarządzanie produktem, marką),
  • Poszukiwanie niestandardowych rozwiązań i kreatywność
  • Doskonała organizacja pracy i nastawienie na wynik

Nasz Klient oferuje:

  • Ciekawą pracę w dynamicznej firmie farmaceutycznej;
  • Możliwość tworzenia wielu ciekawych kampanii 
  • Atrakcyjny pakiet benefitów;
  • Komputer, telefon komórkowy;
  • Samochód służbowy.