Brand Manager OTC
nr ref: 307/10/2024/ML/88740W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Dla międzynarodowej firmy farmaceutycznej poszukujemy Brand Managera, który będzie odpowiedzialny za przygotowanie strategii marketingowej dla powierzonej grupy produktów.
Brand Manager OTC
Opis stanowiska:
- Zarządzanie grupą produktów poprzez formułowanie krótko i długoterminowych celów rynkowych, kształtowanie i realizację strategii rozwoju w celu budowy silnego biznesu na markach i produktach.
- Odpowiedzialność za koordynację zarządzania poszczególnymi markami i produktami poprzez: analizę rynku pod kątem potrzeb i możliwości, koordynację i realizację strategii rozwoju istniejących marek, koordynację wprowadzania rozszerzeń linii istniejących marek, wprowadzanie nowych marek i produktów.
- Przygotowywanie i wdrażanie kampanii online
- Odpowiedzialność za budowę i realizację przyjętych planów marketingowych oraz maksymalizację sprzedaży.
- Przygotowywanie i realizacja budżetu marketingowego.
- Wspieranie działu sprzedaży: przygotowywanie i prowadzenie szkoleń Przedstawicieli, przygotowywanie materiałów wsparcia sprzedaży, przeprowadzanie podwójnych wizyt z Przedstawicielami.
- Dbałość o pozytywny wizerunek firmy - zapewnienie, aby wszystkie podejmowane działania były zgodne z obowiązującym Prawem Farmaceutycznym.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru zarządzania i marketingu)
- Minimum 3-letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej w dziale marketingu OTC
- Mile widziane doświadczenie terenowe w firmie farmaceutycznej
- Mierzalne (obiektywne) sukcesy rynkowe
- Strategiczne myślenie
- Umiejętności interpersonalne i analityczne
- Zdolności organizacyjne, prezentacji i wystąpień publicznych
- Wiedza z zakresu marketingu farmaceutycznego (zarządzanie produktem, marką),
- Poszukiwanie niestandardowych rozwiązań i kreatywność
- Doskonała organizacja pracy i nastawienie na wynik
Nasz Klient oferuje:
- Ciekawą pracę w dynamicznej firmie farmaceutycznej;
- Możliwość tworzenia wielu ciekawych kampanii
- Atrakcyjny pakiet benefitów;
- Komputer, telefon komórkowy;
- Samochód służbowy.