Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Collection Specialist with French

nr ref: 232/11/2024/AS/89101
Konsultant prowadzący: Anna Szwangruber
26 listopada 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Posiadasz już pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta?

Znasz bardzo dobrze język francuski a także angielski oraz jeden z wymienionych: włoski/hiszpański/portugalski?

Brzmi jak idealna oferta dla Ciebie!

 

 

Specialista ds. windykacji z j. francuskim


Lokalizacja: Gdańsk

Forma umowy: UoP

Rodzaj pracy: hybrydowa

Start pracy: ASAP

Liczba otwartych pozycji: 2

 

Czym się zajmiesz? Twoje przyszłe zadania:

  • Monitoring i aktualizacja limitów kredytowych
  • Kontakt z klientami w sprawie ich zaległych należności
  • Wykorzystywanie narzędzi windykacyjnych (za pośrednictwem systemów ERP)
  • Współpraca z prawnikami w sprawach tego wymagających
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów dotyczących terminów płatności i nieściągalnych długów
  • Przygotowywanie raportów ad hoc dotyczących działań związanych z kontrolą kredytów
  • Postępowanie zgodnie z procedurami monitowania (wyciągi, telefon, e-mail itp.), kontakt z klientami (w tym okresowe wizyty wspólnie z działem sprzedaży) w sprawie zaległych płatności
  • Udział w spotkaniach dotyczących przeglądu zdolności kredytowej i koordynacja okresowych spotkań z działem sprzedaży
  • Wspieranie organizacji dla procesów AR

 

Aplikuj jeśli cechuje Cię:

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. C1) oraz języka angielskiego (min. B2)

  • Znajomośc jednego języka z wymienionych: włoski/hiszpański/portugalski na poziomie min B1 będzie ogromnym atutem
  • Minimum 1 rok  doświadczenia w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, księgowości

  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku

  • Praca w zespole i nastawienie na rozwiązywanie problemów

  • Biegła znajomość MS Office

  • Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem

  • Bardzo silne umiejętności komunikacyjne i nastawienie pro-klienckie

 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Konkurencyjne wynagrodzenie z premią roczną (wyniki firm)

  • Pracę w modelu hybrydowym z biurem w dobrej lokalizacji w Gdańsku
  • Dofinansowanie pakietu Prywatnej Opieki Zdrowotnej

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Kafeteria Benefit (współfinansowanie Multisport)

  • Dodatek urlopowy

  • Międzynarodowe i pozakorporacyjne środowisko pracy

  • Dostęp do platformy z kursami rozwijającymi umiejętności językowe i miękkie

  • Prezenty świąteczne

 

Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:

1. Skontaktuje się z Tobą konsultant Antal, który przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.

2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (interview + test językowy)

3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!

 

Czym jest Antal?

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.

 

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?

Bezpłatne wsparcie kariery!

Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.