Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Cost Specialist

nr ref: /33/10/2023/AW
Konsultant prowadzący: Agnieszka Winiarz
Wrocław (dolnośląskie), Legnica (dolnośląskie), Lubin (dolnośląskie), Głogów (dolnośląskie)
28 listopada 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego Klienta, wiodącego producenta w branży automotive poszukujemy osoby na stanowisko analityka kosztów. Jeśli posiadasz doświadczenie w zakresie kalkulacji, szacowania kosztów, analizy wartości w firmie produkcyjnej, zachęcamy do udziału w rekrutacji.

Twoje obowiązki, to:

  • weryfikacja i rozliczanie dokumentów kosztowych
  • kalkulacja kosztu produktów przy współpracy z wieloma działami oraz kierownictwem
  • kontrola/analiza i optymalizacja kosztów wg rodzaju oraz miejsc ich powstawania
  • przygotowywanie raportów i analiz na wewnętrzne potrzeby firmy na poziomie regionalnym i globalnym
  • współpraca przy wyliczaniu rentowności produktów, wyborze dostawców, negocjacje cenowe, analiza zasadności wydatków
  • współpraca przy przygotowaniu budżetu i prognoz
  • uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca
  • raportowanie postępów oraz wydajności pracy

Wymagamy:

  • wykształcenie wyższe z zakresu finansów, ekonomii
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej
  • umiejętność analitycznego myślenia, porównywania danych i wyciągania wniosków
  • interdyscyplinarne i zorientowane na klienta myślenie i działanie

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie oraz ciekawą, pełną wyzwań pracę, kontakt z nowymi technologiami​​​​
  • indywidualne możliwości rozwoju zawodowego, dofinansowanie do nauki i szkoleń
  • liczne benefity finansowe, świadczenia urlopowe i świąteczne
  • dofinansowanie do posiłków
  • opiekę zdrowotną, pakiety sportowe na preferencyjnych warunkach
  • elastyczny czas pracy, home office – model hybrydowy