Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Customer and Order Management Representative (SAP system required)

nr ref: /258/04/2021/OP
Konsultant prowadzący: Oliwia Ploska
Warszawa (mazowieckie)
22 lipca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy zlokalizowanej w centrum Warszawy, poszukujemy Customer Service Reprezentative z doświadczeniem korporacyjnym w obszarze customer service lub order management. 

Proszę o podzielenie się cv w j. angielskim: oliwia.ploska@antal.pl

 

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa klientów w sprawach związanych z obsługą zamówień w systemie SAP: rezerwacja zamówień, cena i dostępność, fakturowanie itp.
  • kontakt z klientem telefoniczny oraz e-mailowy;
  • dostarczanie informacji o bieżącym statusie zamówień;
  • Monitorowanie kompletnych procesów dostawy (np. centrum dystrybucji i/lub przewoźnika) i organizowanie specjalnych dostaw na życzenie na rynek polski;
  • zarządzanie zwrotami i reklamacjami;
  • aktualizacja danych w systemie.
  • Tworzenie i wysyłanie dokumentów do klientów ręcznie i przy użyciu dedykowanej platformy

  • Codzienne korzystanie z narzędzia CRM (Salesforce) w celu rejestrowania wszystkich przychodzących wiadomości e-mail / zapytań od klientów i sprzedaży

  • Przeprowadzanie analiz i utrzymywanie baz danych klientów

Wymagania:

  • płynna znajomość języka polskiego i komunikatywna znajomość języka angielskiego min. B2;
  • doświadczenie w obsłudze klienta;
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne;
  • gotowość do obsługi wymagających klientów.

 

Oferta:

  • profesjonalne szkolenia;
  • przyjazna atmosfera pracy;
  • zatrudnienie na rok (z możliwością przedłużenia) w stabilnej organizacji;
  • prywatna opieka medyczna;
  • karta Multisport;
  • karta lunchowa
  • praca hybrydowa (2 dni w tygodniu z biura)