Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Customer Quality Engineer

nr ref: 12/4/2024/PS
Konsultant prowadzący: Paulina Szewczyk
2 kwietnia 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego Klienta, firmy z branży elektrotechnicznej poszukujemy doświadczonego Inżyniera ds. Jakości Klienta, który będzie odpowiedzialny za ciągłe doskonalenie satysfakcji klienta we wszystkich aspektach jakościowych. Ta globalna rola będzie pełnić funkcję interfejsu klienta w zakresie zagadnień jakościowych i będzie silnie związana z jakością produkcji oraz zespołem sprzedaży.

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie problemami związanymi z jakością klienta, we współpracy z dużymi korporacjami i firmami na całym świecie
  • Organizacja audytów/wizyt u klientów oraz monitorowanie potencjalnych działań naprawczych
  • Zarządzanie gwarancjami od Klientów
  • Analiza wskaźników jakościowych w celu monitorowania wydajności i podejmowania odpowiednich działań
  • Pozyskiwanie regularnych informacji zwrotnych od klientów i podejmowanie działań naprawczych w razie potrzeby
  • Praca nad projektami zgodnie z wymaganiami oraz utrzymanie wysokiego poziomu jakości
  • Praca zdalna + wyjazdy służbowe do Niemiec

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe inżynierskie
  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku w dziale jakości
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów, analityczne i komunikacyjne
  • Silne nastawienie na klienta i ciągłe doskonalenie
  • Umiejętności zarządzania projektami i wielozadaniowość
  • Znajomość narzędzi jakości, m.in 8D, FMEA, MSA, Minitab
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Umiejętności negocjacyjne i nawiązywania kontaktów z klientami
  • Gotowość do podróży zagranicznych około 30% czasu pracy

Oferujemy:

  • System premiowy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta sportowa
  • Dofinansowanie do kursów/szkoleń
  • Program rekomendacji pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Inicjatywy dobroczynne