Customer Service Specialist with German or French
nr ref: 93/4/2025/PW/90502
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
(Senior) Customer Service Specialist z językiem niemieckim lub francuskim
Lokalizacja: Łódź | Praca hybrydowa
Poszukujemy osoby na stanowisko (Senior) Customer Service Specialist z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego lub francuskiego. Jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta, dobrze czujesz się w pracy z systemem SAP i lubisz współpracę z klientami z różnych krajów — to oferta dla Ciebie!
Twój zakres obowiązków:
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za kompleksową obsługę zamówień klientów oraz współpracę z kluczowymi działami w firmie: Sprzedażą, Produkcją, Logistyką i naszymi partnerami zewnętrznymi.
Do Twoich codziennych zadań będzie należeć m.in.:
-
Obsługa zamówień w systemie SAP oraz w portalu e-commerce — ich weryfikacja, wprowadzanie, śledzenie i realizacja
-
Sprawdzanie zgodności zamówień z ofertami handlowymi i danymi w SAP (warunki płatności, ceny, Incoterms, warunki dostawy)
-
Planowanie zamówień we współpracy z Produkcją i kontrola terminowości dostaw
-
Dobór środka transportu oraz wyliczanie pojemności ładunków
-
Fakturowanie towarów i usług, weryfikacja faktur transportowych
-
Bieżący kontakt z klientami i informowanie ich o statusie zamówień, dostawach oraz rozpatrywaniu reklamacji
-
Wsparcie działów handlowych w zakresie cen, danych podstawowych i zapytań technicznych
-
Współpraca z Działem Zakupów i Łańcuchem Dostaw w zakresie prognozowania popytu
-
Testowanie i wdrażanie zmian w SAP
Wymagania:
-
Doświadczenie w pracy w Dziale Obsługi Klienta lub w Zarządzaniu Zamówieniami (mile widziane w środowisku produkcyjnym lub logistycznym)
-
Bardzo dobra znajomość systemu SAP (moduł SD)
-
Umiejętności komunikacyjne i analityczne oraz orientacja na rozwiązywanie problemów
-
Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu bardzo dobrym
-
Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego w stopniu bardzo dobrym (min. B2)
-
Proaktywna postawa, dobra organizacja pracy, orientacja na klienta
-
Umiejętność pracy samodzielnej i współpracy w zespole
-
Znajomość zasad handlu międzynarodowego, procedur eksportowych i dokumentacji transportowej będzie dodatkowym plusem
Oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Pracę w modelu hybrydowym (biuro w centrum Łodzi)
-
Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie
-
Realny wpływ na procesy i rozwój biznesu
-
Możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy od ekspertów
-
Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu
-
Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji