Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Customer Service Support with Czech

nr ref: 221/8/2024/OP
Warszawa (mazowieckie)
22 sierpnia 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

For our Client are seeking a candidate for a Customer Service role to provide comprehensive customer service, respond to inquiries, resolve problems, and register complaints, in a 24/7 & weekends system. 

Please share your resume in English with me: oliwia.ploska@antal.pl

RESPONSIBILITIES:

  • Supporting B2B and B2C customers via phone, email, live chat
  • Managing customer databases in the operating system
  • Verification and identification of contacting customers and substantive recognition of the reported problem.
  • Recording and forwarding requests to other operational departments.
  • Communicate with other company teams to effectively and comprehensively resolve issues raised by customers.

QUALIFICATIONS AND EXPERIENCE

  • Education - minimum secondary education 
  • Fluent English and Czech in both speech and writing
  • Ability to formulate thoughts clearly in written form
  • Good working knowledge of the Office package (Word, Excel, Power Point)
  • Minimum six months of experience in Customer Support
  • Very good knowledge of the Polish language both in speech and writing is a plus

BEHAVIOURAL COMPETENCIES

  • Communicativeness
  • Ability to work as part of a team 
  • High personal culture
  • Ability to build a positive company image
  • Empathy