W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
For our Client are seeking a candidate for a Customer Service role to provide comprehensive customer service, respond to inquiries, resolve problems, and register complaints, in a 24/7 & weekends system.
Please share your resume in English with me: oliwia.ploska@antal.pl
RESPONSIBILITIES:
- Supporting B2B and B2C customers via phone, email, live chat
- Managing customer databases in the operating system
- Verification and identification of contacting customers and substantive recognition of the reported problem.
- Recording and forwarding requests to other operational departments.
- Communicate with other company teams to effectively and comprehensively resolve issues raised by customers.
QUALIFICATIONS AND EXPERIENCE
- Education - minimum secondary education
- Fluent English and Czech in both speech and writing
- Ability to formulate thoughts clearly in written form
- Good working knowledge of the Office package (Word, Excel, Power Point)
- Minimum six months of experience in Customer Support
- Very good knowledge of the Polish language both in speech and writing is a plus
BEHAVIOURAL COMPETENCIES
- Communicativeness
- Ability to work as part of a team
- High personal culture
- Ability to build a positive company image
- Empathy