Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Dyrektor ds. Marketingu

nr ref: 335/10/2024/MA/88768
Konsultant prowadzący: Maryla Aftanasiuk
Kraków (małopolskie)
29 listopada 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego Klienta, dynamicznie  i globalnie rozwijającej się  polskiej spółki- lidera w sektorze  mikroelektromobilności szukamy:

Head of Marketing

Twój zakres obowiązków:

·      współtworzenie i kreowanie strategii marketingowej firmy budujących pozycję marki spółki w Polsce i na rynkach zagranicznych

·       odpowiedzialność za politykę  kampanii reklamowych/promocyjnych produktów

·       przygotowywanie i realizacja planów marketingowych dla istniejących i nowych produktów,

·       wprowadzanie marek od zera na rynek  Polski i za granicą

·       opracowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie działań marketingowych

·       planowanie długoterminowego budżetu marketingowego oraz monitorowanie jego realizacji,

·       analiza otoczenia rynkowego, zachowań i preferencji klientów oraz konkurencji,

·       zarządzanie działaniami PR spółki,

·       kreacja materiałów promocyjnych, katalogów, informacji prasowych; organizacja targów, eventów itp.,

·       projektowanie i wdrażanie działań współprac partnerskich i sojuszów biznesowych

·       współpraca z firmami zewnętrznymi: agencje PR, media, agencje eventowe

·       ścisła współpraca z działem sprzedaży, HR oraz innymi działami firmy

 

Wymagania pracodawcy:

·       minimum 5 lat doświadczenia zawodowego  na podobnym stanowisku

·       zaawansowana znajomość języka angielskiego (min C1),

·       otwartość na zmiany oraz gotowość do pracy w dynamicznym środowisku,

·       praktyka w pracy z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi,

·       bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,

·       doświadczenie w samodzielnym formułowaniu strategii marketingowych i budowaniu marek od postaw

·       nastawienie na realizację wyników sprzedażowych,

·       skuteczne zarządzanie współpracą z zewnętrznymi agencjami,

·       umiejętność zarządzania projektami oraz bardzo dobra organizacja pracy

·       zaradność, kreatywność i poszukiwanie optymalnych rozwiązań,

 

Oferujemy:

  • Możliwość pracy i rozwoju zawodowego w dynamicznym zespole  i międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz równie atrakcyjny system bonusowy