W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Dla naszego klienta, jednego z liderów w branży FMCG (żywność), prowadzimy poszukiwania na stanowisko:
Dyrektor Jakości
Zakres Twoich obowiązków:
- planowanie i wdrażanie strategii oraz organizacja procesu zapewnienia i kontroli jakości w zakładzie produkcyjnym
- doskonalenie standardów jakościowych i bezpieczeństwa produktów
- tworzenie procedur i wytycznych dotyczących kontroli jakości
- zarządzanie zespołem jakości
- monitorowanie procesów produkcyjnych pod kątem zapewnienia zgodności z normami jakościowymi
- przygotowywanie raportów dotyczących jakości produktów oraz procesów kontroli jakości
- analiza danych jakościowych w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy
- sugerowanie rozwiązań zmierzających do ciągłego doskonalenia procesów
Czego oczekuje przyszły pracodawca:
- wykształcenia wyższego kierunkowego (technologia żywności, zarządzanie, inżynieria produkcji)
- min. 5 lat doświadczenia na zbieżnym stanowisku w branży FMCG (najdogodniej sektor spożywczy)
- wiedzy w zakresie bezpieczeństwa żywności, jakości
- dobrej znajomości języka angielskiego
- umiejętności zarządzania zespołem oraz efektywnego rozwiązywania problemów
- wysokiej odpowiedzialności, samodzielności i inicjatywy w działaniu
Co oferuje przyszły pracodawca:
- samochód służbowy
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
Proces rekrutacyjny:
- Po akceptacji Twojej aplikacji zadzwoni do Ciebie Konsultant Antal, aby przeprowadzić wstępną rozmowę telefoniczną.
- Spotkanie w siedzibie Klienta z Bezpośrednim Przełożonym.
- Spotkanie z Członkiem Zarządu.
- Decyzja.