Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Dyrektor Serwisu Naczep (osie)

nr ref: 268/3/2024/KS
Konsultant prowadzący: Katarzyna Sławińska
Wieluń (łódzkie)
18 marca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowe zarządzanie procesem obsługi posprzedażowej osi do naczep i przyczep,
  • Integracja procesów specyficznych dla osi z istniejącymi procesami posprzedażowymi pojazdów
  • Koordynowanie działań serwisowych, w tym planowanie i organizacja prac serwisowych oraz naprawczych,
  • Współpraca z producentem osi w zakresie budowy, gwarancji, cyklu życia produktu, standardów obsługi oraz rozwoju produktu,
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz rozwiązywania problemów technicznych i konstrukcyjnych
  • Wsparcie zespołu rozwoju kompetencji w zakresie opracowania szkoleń,
  • Współpraca z siecią serwisową w zakresie wsparcia technicznego,
  • Tworzenia ofert, negocjacje cen, dobór odpowiednich części zamiennych,
  • Wdrażanie najlepszych praktyk obecnych na rynku wśród producentów osi,
  • Posprzedażowe wsparcie eksperckie dla producenta pojazdów oraz Klientów.

 Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze obsługi posprzedażowej w branży transportowej lub motoryzacyjnej,
  • Znajomość techniczna i doświadczenie w pracy z osiami do naczep - warunek konieczny,
  • Umiejętności organizacyjne i analityczne,
  • Dobre umiejętności komunikacyjne oraz zdolność budowania relacji z klientami,
  • Zorientowanie na klienta i gotowość do podejmowania dodatkowych działań w celu zapewnienia satysfakcji klienta,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.

 Oferujmy:

  • Dogodną formę współpracy (UoP/B2B)
  • Pracę w trybie hybrydowym,
  • Możliwość rozwoju poprzez aktywność w ciekawych projektach, które wyprzedzają konkurencję,
  • Pakiet benefitów zawierających m.in.: opiekę medyczną Medicover, dofinansowanie studiów i zajęć sportowych, dodatkowe ubezpieczenie.