Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

E commerce Manager

nr ref: /41/05/2022/MT
Konsultant prowadzący: Marta Trybocka
Poznań (wielkopolskie)
5 maja 2022

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla firmy powiązanej z branżą remontowo-budowlaną poszukujemy E commerce managera:

Zakres obowiązków

  • Tworzenie, wdrażanie i koordynacja działań e-commerce w firmie: sklep internetowy, sprzedaż na platformach
  • Inicjowanie i prowadzenie projektów związanych z rozwojem sklepu internetowego w sektorze B2C oraz B2B
  • Podnoszenie efektywności sprzedaży w sklepach oraz platformach internetowych
  • Zarządzanie ofertą i sprzedażą, aktualizacja oferty produktowej – wprowadzanie produktów, cen, tworzenie opisów i nazw oraz odpowiedzialność za dostępność towarów
  • Tworzenie kampanii e-marketingowych z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi
  • Przygotowywanie raportów i analiz wyników sprzedaży poprzez platformę e-commerce
  • Bieżąca analiza trendów w e-commerce, trendów na rynku oraz działań i ofert konkurencji
  • Tworzenie kampanii reklamowych oraz contentowych z wykorzystaniem różnych kanałów i platform social media,
  • Realizacja postawionych celów: pozyskiwanie leadów, konwersja, wartość sprzedaży, optymalizacja konwersji
  • Bieżąca analiza rynku i konkurencji oraz monitoring KPI i przebiegu kampanii digitalowych
  • Opracowywanie oraz realizacja i egzekucja strategii digital marketing w celu zwiększenia sprzedaży oraz budowania wizerunku firmy

Wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu oraz rozwijaniu internetowego kanału sprzedaży (sklepy internetowe, platformy sprzedażowe itp.) w planowaniu i realizowaniu kampanii online w modelach efektywnościowych (doświadczenie w branży budowalnej będzie dodatkowym atutem)
  • Doświadczenie w projektowaniu i realizowaniu strategii marketingowych, wraz z wyznaczaniem odpowiednich KPI
  • Dobra znajomość rynku e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem marketplace
  • Znajomość zagadnień i narzędzi analitycznych m.in. Google Analytics, Google Search Console, narzędzi używanych w kampaniach SEO i SEM oraz rozwiązań wspierających sprzedaż w kanale e-commerce
  • Umiejętność analizy ruchów i zachowań użytkowników e-sklepu
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
  • Analityczne myślenie
  • Samodzielność, zaangażowanie i inicjatywa w codziennym działaniu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Samodzielność i duża orientacja na osiąganie wyznaczonych celów, współpraca z różnymi obszarami w organizacji