Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

HR Administration Specialist with German

nr ref: 148/9/2024/AS/88134
Konsultant prowadzący: Anna Szwangruber
Łódź (łódzkie)
11 września 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Masz już za sobą pierwsze doświadczenia w obszarze HR i chciałbyś/chciałabyś nadal rozwijać się w tym obszarze w międzynarodowym projekcie?

Znasz języki niemiecki i angielski na poziomie minimum B2?

Interesuje Cię praca w modelu hybrydowym w Łodzi?

Brzmi jak idealna oferta dla Ciebie!

 

 

Administrator HR z j. niemieckim


Lokalizacja: Łódź

Forma umowy: UoP

Rodzaj pracy: hybrydowa

Start pracy: ASAP

Liczba otwartych pozycji: 3

 

Czym się zajmiesz? Twoje przyszłe zadania:

  • Przetwarzanie i obsługa transakcji w związku z przejściami na emeryturę
  • Zapewnienie pomocy w rozwiązywaniu pytań związanych z obszarem HR i działań administracyjnych związanych z rekrutacją
  • Uczestnictwo i przyczynianie się do transformacji i automatyzacji procesów
  • Wsparcie TL w szkoleniach, codziennych przeglądach i rozwiązywaniu eskalacji
  • Zarządzanie czasem pracy i frekwencją, strategia i zarządzanie płacami, administracja danymi pracowników, zarządzanie urlopami, działania edukacyjne i rozwojowe, świadczenia i usługi zdrowotne, działalność związana z zarządzaniem flotą

 

Aplikuj jeśli cechuje Cię:

  • Znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego na poziomie co najmniej B2.
  • Minimum roczne doświadczenie w procesie administracji kadrowej.

  • Znajomość użytkowników systemów i narzędzi HR, takich jak SuccessFactors, SAP, Workday itp.

  • Znajomość obsługi komputera (MS Office – Word, Excel i Outlook).

  • Wykształcenie wyższe.

  • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.

  • Doświadczenie w administrowaniu danymi w zakresie przejścia na emeryturę dla klientów globalnych (USA, EMEA, APAC) będzie atutem.

 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Kariera w międzynarodowej firmie.
  • Możliwość wzięcia udziału w międzynarodowych projektach i zdobycia doświadczenia w różnorodnych biznesach.
  • Wewnętrzny program szkoleniowy.
  • Brak okresu próbnego.
  • Zestaw świadczeń socjalnych do wyboru.
  • Praca hybrydowa (2 dni z biura w Łodzi).

 

Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:

1. Skontaktuje się z Tobą konsultantka Antal, która przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.

2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (rozmowa telefoniczna z HR, spotkanie rekrutacyjne w aplikacji MS. Teams, weryfikacja znajomości języków).

3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!

 

Czym jest Antal?

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.

 

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?

Bezpłatne wsparcie kariery!

Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.