HR Administration Specialist with German
nr ref: 148/9/2024/AS/88134W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Masz już za sobą pierwsze doświadczenia w obszarze HR i chciałbyś/chciałabyś nadal rozwijać się w tym obszarze w międzynarodowym projekcie?
Znasz języki niemiecki i angielski na poziomie minimum B2?
Interesuje Cię praca w modelu hybrydowym w Łodzi?
Brzmi jak idealna oferta dla Ciebie!
Administrator HR z j. niemieckim
Lokalizacja: Łódź
Forma umowy: UoP
Rodzaj pracy: hybrydowa
Start pracy: ASAP
Liczba otwartych pozycji: 3
Czym się zajmiesz? Twoje przyszłe zadania:
- Przetwarzanie i obsługa transakcji w związku z przejściami na emeryturę
- Zapewnienie pomocy w rozwiązywaniu pytań związanych z obszarem HR i działań administracyjnych związanych z rekrutacją
- Uczestnictwo i przyczynianie się do transformacji i automatyzacji procesów
- Wsparcie TL w szkoleniach, codziennych przeglądach i rozwiązywaniu eskalacji
- Zarządzanie czasem pracy i frekwencją, strategia i zarządzanie płacami, administracja danymi pracowników, zarządzanie urlopami, działania edukacyjne i rozwojowe, świadczenia i usługi zdrowotne, działalność związana z zarządzaniem flotą
Aplikuj jeśli cechuje Cię:
- Znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego na poziomie co najmniej B2.
-
Minimum roczne doświadczenie w procesie administracji kadrowej.
-
Znajomość użytkowników systemów i narzędzi HR, takich jak SuccessFactors, SAP, Workday itp.
-
Znajomość obsługi komputera (MS Office – Word, Excel i Outlook).
-
Wykształcenie wyższe.
-
Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
- Doświadczenie w administrowaniu danymi w zakresie przejścia na emeryturę dla klientów globalnych (USA, EMEA, APAC) będzie atutem.
Co możemy Ci zaoferować?
- Kariera w międzynarodowej firmie.
- Możliwość wzięcia udziału w międzynarodowych projektach i zdobycia doświadczenia w różnorodnych biznesach.
- Wewnętrzny program szkoleniowy.
- Brak okresu próbnego.
- Zestaw świadczeń socjalnych do wyboru.
- Praca hybrydowa (2 dni z biura w Łodzi).
Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:
1. Skontaktuje się z Tobą konsultantka Antal, która przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.
2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (rozmowa telefoniczna z HR, spotkanie rekrutacyjne w aplikacji MS. Teams, weryfikacja znajomości języków).
3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!
Czym jest Antal?
Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.
Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?
Bezpłatne wsparcie kariery!
Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.