Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

International Key Account Manager/ Export Key Account Manager

nr ref: 68/12/2024/AN/89222
Konsultant prowadzący: Agnieszka Niebutkowska
10 grudnia 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla Naszego Klienta, dynamicznie rozwijającego się producenta z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko:

International Key Account Manager/ Export Key Account Manager

Twój zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie nowych Klientów na rynkach zagranicznych (sieci handlowe)
  • Rozwój Klientów w oparciu o dedykowane akcje promocyjne oraz poszerzanie portfolio produktowego
  • Opracowanie prognoz sprzedaży, analiz, raportów i kalkulacji
  • Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, umów oraz dokumentacji przetargowej
  • Odpowiedzialność za negocjacje z Klientami
  • Koordynowanie procesu tworzenia nowych produktów dla Klientów we współpracy z Działem Technologii i Rozwoju Produktu
  • Budowanie oraz dbanie o trwałe relacje z Klientami
  • Analiza konkurencji
  • Reprezentowanie firmy na targach zagranicznych, wyjazdach służbowych oraz spotkaniach biznesowych z Klientami

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku w dziale exportu w branży FMCG (kategoria food)
  • Doświadczenie we współpracy i pozyskiwaniu Klientów sieciowych (kanał nowoczesny)
  • Doświadczenie w tworzeniu nowych produktów na potrzeby Klienta
  • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia
  • Skuteczność i samodzielność w działaniu
  • Nastawienie na osiąganie założonych celów
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Umiejętność budowania relacji z Klientami jak również z innymi działami firmy
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do pracy z biura (30 km od centrum Warszawy) – brak pracy zdalnej

 

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkową premią roczną
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, samochód, laptop
  • Narzędzia pracy ( samochód, laptop, telefon)