Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Key Account Manager

nr ref: 249/7/2024/TS
Konsultant prowadzący: Tomasz Sułek
17 lipca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego klienta z branży opakowaniowej poszukujemy doświadczonego Key Account Managera (rynek Polski) do utrzymywania relacji z kluczowymi klientami oraz rozwijania relacji z potencjalnymi klientami w Polsce.

Key Account Manager

Zakres obowiązków:

  1. Rozwijanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
  2. Zarządzanie umowami, cennikami oraz innymi warunkami handlowymi wraz z negocjacjami zamówień 
  3. Zrozumienie potrzeb kluczowych klientów i proponowanie strategii sprzedaży, które poprawiają relacje handlowe zwiększając udział firmy w rynku
  4. Tworzenie rocznego budżetu sprzedaży firmy w przypisanym regionie, opracowywanie raportów dotyczących postępów, celów etc.
  5. Bycie punktem kontaktowym między klientem a zespołami wewnętrznymi
  6. Współpraca z działami produkcji, działu obsługi klienta, planowania i logistyki

Wymagania:

  1. Doświadczenie w pracy (min. 3 lata) jako Key Account Manager w sprzedaży produktów z tworzyw sztucznych
  2. Mile widziane doświadczenie w branży poligraficznej
  3. Język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  4. Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
  5. Wyższe wykształcenie

Oferujemy:

  1. Rozwój w firmie dynamicznie rozwijającej się w obszarze opakowań
  2. Narzędzia służbowe: samochód, laptop, telefon
  3. Wynagrodzenie dostosowanie do poziomu kompetencji
  4. Szkolenie 1-2 miesięczne w celu zrozumienia kultury organizacji, zasad oraz produktów firmy