Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Key Account Manager HoReCa

nr ref: 300/3/2024/EW
Konsultant prowadzący: Ewa Wesołek
Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
20 marca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego klienta, jednego z liderów w branży piekarniczej, poszukujemy kandydata na stanowisko

Key Account Manager HoReCa

Nasz Klient i Twój przyszły pracodawca działa zarówno lokalnie, jak i globalnie, spełniając najwyższe standardy jakości swoich wyrobów oraz hołdując zasadzie dbałości o pozytywny wpływ na najbliższe otoczenie swoich zakładów. 

 

Jak wyglądałyby Twoje obowiązki na tym stanowisku?

  • przygotowanie i wdrożenie planu rozwoju kanału HoReCa w ramach organizacji
  • odpowiedzialność za działania sprzedażowe podejmowanie w zakresie segmentu Food Service
  • przełożenie swojej wiedzy o funkcjonowaniu segmentu Food Service na działania pod kątem zbudowania struktury tego kanału wewnątrz organizacji
  • wprowadzanie nowych produktów na rynek
  • współpraca z działem sprzedaży

 

Jeśli:

  • posiadasz wiedzę i doświadczenie z zakresu sprzedaży w kanale Food Service
  • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 1-2 osobowym)
  • masz wykształcenie wyższe
  • jesteś osobą komunikatywną i z łatwością odnajdującą się w pracy zespołowej
  • charakteryzuje Cię nastawienie na działanie i proponowanie własnych rozwiązań
  • cenisz sobie samodzielność
  • potrafisz trafnie wyznaczać priorytety i sprawnie zarządzać swoim czasem pracy
  • jesteś otwarta/y na odbywanie podróży służbowych

To stanowisko czeka właśnie na Ciebie!

 

Co zapewnia firma?

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Atrakcyjne wynagrodzenie bazowe w oparciu o umowę o pracę
  • System premiowy
  • Niezbędne narzędzia pracy - telefon, laptop, samochód
  • Pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Kartę Multisport lub Karta Rekreacyjna, karta lunchowa
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym (home office lub praca mobilna w wymiarze 4 dni w tygodniu)
  • Zadaniowy czas pracy (elastyczne godziny pracy)
  • Możliwość rozwoju zawodowego

 

Jeśli ta oferta brzmi interesująco – APLIKUJ!