W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Dla naszego Klienta z sektora finansowego poszukujemy Kierownika Zespołu Obsługi Klienta.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zarządzanie, wsparcie i rozwój zespołu obsługi klienta;
- Odpowiedzialność za osiągnięcie konkretnych celów działu oraz zapewnienie spełnienia oczekiwań Klientów;
- Nadzór nad procedurami administrowania produktami finansowymi oferowanymi przez firmę;
- Koordynowanie procesu rozpatrywania reklamacji i realizacji dyspozycji składanych przez klientów;
- Testowanie i zatwierdzanie zmian w systemach informatycznych pod kątem ich funkcjonalności biznesowej;
- Przygotowywanie raportów i analiza danych z obsługi klienta w celu usprawnienia procesów, optymalizacji alokacji zasobów oraz zwiększenia efektywności i satysfakcji klientów;
- Dążenie do doskonałości operacyjnej oraz ciągłe doskonalenie procesów;
- Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów firmy.
WYMAGANIA:
- Minimum 2-letnie udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta;
- Udokumentowane doświadczenie w optymalizacji procesów obsługi klienta – analiza, usprawnienia procesów, rozwój cyfrowych kanałów obsługi, AI;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i werbalne, umożliwiające skuteczne przekazywanie informacji wewnętrznym i zewnętrznym interesariuszom;
- Silne umiejętności w zakresie coachingu i przywództwa;
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
OFERUJEMY:
- Pracę w modelu hybrydowym;
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta lunchowa, zajęcia językowe itp.);
- Samochód służbowy wraz z miejscem parkingowym.