Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Kierownik Utrzymania Ruchu

nr ref: 69/10/2024/KS/88487
Konsultant prowadzący: Katarzyna Sławińska
4 października 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Opis stanowiska:
Jako Kierownik Utrzymania Ruchu w naszej firmie, będziesz odpowiedzialny za zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych. Twoje codzienne obowiązki będą obejmować planowanie i nadzorowanie przeglądów technicznych, napraw oraz konserwacji maszyn. Będziesz także odpowiedzialny za optymalizację procesów utrzymania ruchu, wprowadzanie usprawnień oraz zarządzanie budżetem działu. Kluczowym elementem stanowiska jest zapewnienie ciągłości produkcji oraz minimalizowanie przestojów. Twoje zadania będą obejmować również współpracę z innymi działami w celu zapewnienia efektywnego przepływu informacji.

Opis firmy:
Nasza firma jest wiodącym przedsiębiorstwem w sektorze produkcyjnym, zlokalizowanym w okolicach Wrocławia. Działamy na rynku od wielu lat, oferując najwyższej jakości produkty i rozwiązania dla naszych klientów. Wartości, które kierują naszą działalnością, to innowacyjność, odpowiedzialność i dążenie do doskonałości. Stawiamy na ciągły rozwój naszych pracowników i wspieramy ich w osiąganiu celów zawodowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem ruchu oraz nowoczesnymi metodami zarządzania produkcją.
  • Umiejętność zarządzania zespołem i projektami.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.

Co oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie, dostosowane do doświadczenia i umiejętności.
  • Pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna i dofinansowanie do karty sportowej.
  • Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i kursy.
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.

Proces rekrutacyjny:

  • Nowy - przyjęcie aplikacji i wstępna ocena.
  • Wstępny akcept - przeglądanie wyselekcjonowanych aplikacji.
  • Rozmowa telefoniczna - krótkie spotkanie wstępne z kandydatem.
  • Weryfikacja u klienta - ocena kwalifikacji i umiejętności technicznych.
  • Rozmowa kwalifikacyjna - spotkanie osobiste z przedstawicielami firmy.
  • Oferta - przedstawienie propozycji współpracy wybranemu kandydatowi.
  • Screening - sprawdzenie referencji i dokumentów.

Zachęcamy do aplikowania za pomocą formularza aplikacyjnego. Czekamy na Twoje zgłoszenie!