Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

KIERUJĄCY ZESPOŁEM SPRZEDAŻY KANAŁAMI ZDALNYMI

nr ref: 333/5/2024/SM
Konsultant prowadzący: Sandra Moczarska
22 maja 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Zakres obowiązków:

• Zespół ok. 45 osób (4 zespoły Doradców; Team Leaderzy i Wsparcie)- z perspektywą dynamicznego wzrostu
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży i kontrolę kosztów podległej jednostki
• Rozwój dynamicznie rosnącego zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż telefoniczną dla produktów finansowych
• Rozwijanie kompetencji sprzedażowych w podległym zespole
• Tworzenie i wdrażanie systemów i narzędzi motywacyjnych dla podległego zespołu
• Kształtowanie i optymalizacja procesów sprzedaży telefonicznej dla produktów finansowych
• Bieżąca kontrola osiąganych wyników ilościowych, jakościowych i inicjowanie działań mających na celu przekraczanie wyznaczanych celów
• Dbanie o przestrzeganie standardów jakości sprzedaży w obszarze
• Wsparcie w tworzeniu i rozwoju strategii pozyskiwania klientów kanałem bezpośrednim (e-commerce i telefon)
• Wdrażanie do sprzedaży w kanale nowych produktów finansowych

Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedaży telefonicznej odpowiedzialnym za sprzedaż (najlepiej w wiodącym towarzystwie ubezpieczeń, banku, porównywarce, e-commerce, zewnętrznym call center, telekomunikacji) – co najmniej 30 osób
  • Minimum 10 lat doświadczenia pracy w call center
  • Wysokie kompetencje w zakresie zarządzania podległym zespołem – w tym rekrutacja, rozwój, motywowanie, coaching, outplacement
  • Bardzo dobre wyniki sprzedażowe poparte sukcesami sprzedażowymi
  • Wiedza i doświadczenie z zakresu telefonicznych procesów sprzedażowych (idealnie w połączeniu z kanałem e-commerce)
  • Silna orientacja na osiągnięcie wyznaczonych celów
  • Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia; konsekwencja w działaniu
  • Dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu i umiejętność ustalania priorytetów
  • Doświadczenie w zarządzaniu zmianą
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i pełne zrozumienie etyki zawodowej
  • Proaktywna postawa i inicjatywa