KIERUJĄCY ZESPOŁEM SPRZEDAŻY KANAŁAMI ZDALNYMI
nr ref: 333/5/2024/SM![Company name](/content/company-logo.webp)
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Zakres obowiązków:
• Zespół ok. 45 osób (4 zespoły Doradców; Team Leaderzy i Wsparcie)- z perspektywą dynamicznego wzrostu
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży i kontrolę kosztów podległej jednostki
• Rozwój dynamicznie rosnącego zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż telefoniczną dla produktów finansowych
• Rozwijanie kompetencji sprzedażowych w podległym zespole
• Tworzenie i wdrażanie systemów i narzędzi motywacyjnych dla podległego zespołu
• Kształtowanie i optymalizacja procesów sprzedaży telefonicznej dla produktów finansowych
• Bieżąca kontrola osiąganych wyników ilościowych, jakościowych i inicjowanie działań mających na celu przekraczanie wyznaczanych celów
• Dbanie o przestrzeganie standardów jakości sprzedaży w obszarze
• Wsparcie w tworzeniu i rozwoju strategii pozyskiwania klientów kanałem bezpośrednim (e-commerce i telefon)
• Wdrażanie do sprzedaży w kanale nowych produktów finansowych
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedaży telefonicznej odpowiedzialnym za sprzedaż (najlepiej w wiodącym towarzystwie ubezpieczeń, banku, porównywarce, e-commerce, zewnętrznym call center, telekomunikacji) – co najmniej 30 osób
- Minimum 10 lat doświadczenia pracy w call center
- Wysokie kompetencje w zakresie zarządzania podległym zespołem – w tym rekrutacja, rozwój, motywowanie, coaching, outplacement
- Bardzo dobre wyniki sprzedażowe poparte sukcesami sprzedażowymi
- Wiedza i doświadczenie z zakresu telefonicznych procesów sprzedażowych (idealnie w połączeniu z kanałem e-commerce)
- Silna orientacja na osiągnięcie wyznaczonych celów
- Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia; konsekwencja w działaniu
- Dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu i umiejętność ustalania priorytetów
- Doświadczenie w zarządzaniu zmianą
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i pełne zrozumienie etyki zawodowej
- Proaktywna postawa i inicjatywa