L2 Support Service Specialist with German or Italian/Spanish
nr ref: 288/6/2025/PW/91666
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Support Service Specialist z językiem niemieckim, włoskim lub hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa (100% on-site)
Data rozpoczęcia: 04.08.2025
Godziny pracy: poniedziałek–piątek, 9:00–17:00
Rodzaj umowy: umowa o pracę (dla studentów poniżej 26. r.ż. – umowa zlecenie)
Szukasz pracy w międzynarodowej firmie, która specjalizuje się w nowoczesnych technologiach (telewizory, wyświetlacze LED, monitory, tablice interaktywne)? Znasz niemiecki (C1), włoski (C1) lub hiszpański (C1) i dobrze komunikujesz się po angielsku? Aplikuj!
🔧 Twoje zadania:
-
Obsługa klientów B2B (dystrybutorzy, integratorzy systemów)
-
Odpowiadanie na zgłoszenia telefoniczne i mailowe (wsparcie techniczne)
-
Analiza logów: parsowanie, indeksowanie, rozpoznawanie wzorców, korelacje
-
Konfiguracja oprogramowania i serwerów
-
Obsługa eskalacji i śledzenie spraw w systemie
-
Udzielanie zaawansowanego wsparcia technicznego (L2)
-
Identyfikacja potrzeb klienta i promowanie odpowiednich rozwiązań
🧠 Wymagania:
Językowe:
-
2 stanowiska – język niemiecki (C1) + angielski min. B2
-
1 stanowisko – język włoski (C1) + angielski min. B1
-
1 stanowisko – język hiszpański (C1) + angielski min. B1
Techniczne (mile widziane):
-
Znajomość sprzętu sieciowego: routery, switche, firewalle, Wi-Fi
-
Umiejętność konfiguracji połączeń sieciowych
-
HTML, XML, JavaScript, SQL/SOQL, Java, C++, OOP
-
Znajomość baz danych (SQL), API, workflow development
🎓 Szkolenie:
-
Płatne szkolenie techniczne i wdrożeniowe
-
Odbywa się w godzinach 9:00–17:00, pon.–pt.
🎁 Oferta zawiera:
-
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
-
Możliwości rozwoju w strukturach firmy
🧭 Proces rekrutacyjny:
-
Testy językowe i techniczne
-
Rozmowa online z rekruterem (30–45 min)
-
Rozmowa online z Team Managerem lub Operations Managerem
-
Rozmowa online z przedstawicielem Klienta
-
Oferta pracy i podpisanie dokumentów
-
Pierwszy dzień pracy!