W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem inżynierów, dbanie o właściwą komunikację,
- Zarządzanie procesem jakości w produkcji,
- Udział w optymalizacji procesów jakościowych,
- Tworzenie raportów jakościowych,
- Odpowiedzialność za dokumentacją jakościową w podległym obszarze,
- Nadzór w zakresie przygotowywania raportów i analiz wskaźników jakościowych,
- Nadzór nad procesem zatwierdzania PPAP w podległym obszarze,
- Zarządzanie audytami,
- Nadzór nad urządzeniami i środkami trwałymi podległego obszaru,
- Zapewnienie pracy podległego obszaru zgodnie z wymaganiami systemów zarządzania jakością,
- Dbałość o efektywności standardów jakości,
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami,
- Budowanie relacji z dostawcami.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Elektronika, Inżynieria Produkcji, Zarządzanie Jakością, Mechanika).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży automotive,
- Znajomość wymagań systemów zarządzania jakością IATF 16949, VDA,
- Bardzo dobra znajomość narzędzi jakościowych: 8D, FMEA, PPAP, APQP,
- Umiejętność metodologicznego podejścia do pracy i rozwiązywania problemów,
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne i przywódcze,
- Umiejętności analityczne i doświadczenie w prezentacji danych statystycznych,
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Rozwój w strukturach globalnych
- Nowoczesne narzędzia pracy zaawansowany technologicznie park maszynowy,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Rozbudowany fundusz świadczeń socjalnych.