Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Payroll Analyst

nr ref: 329/7/2024/PW
Konsultant prowadzący: Piotr Wiśniewski
24 lipca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

 Payroll Analyst

Lokalizacja: Warszawa

Forma umowy: UoP

Rodzaj pracy: hybryda

Start pracy: ASAP

Liczba otwartych pozycji: 1

Obowiązki:

·       Lead and provide support in the processing of scheduled payroll for Nordics using EMEA-wide payroll processes/procedures

·       Serve as point of contract for Tax Office, healthcare institutions and others

·       Provide support as 2nd line for Nordics

·       Review and resolve pay related queries from employees within ServiceNow

·       Continuing partnering with payroll vendors to ensure the delivery of best-in-class service

·       Champion the culture of continuous improvement by optimizing, standardizing and implementation automation into processes in collaboration with EMEA Payroll team members

·       Possess excellent time management skills with the ability to deliver under pressurized deadlines

·       Becoming the Subject Matter Expert in specific payroll processes

·       Liaise with company and external auditors to ensure total compliance with internal and external requirements

·       Participate in GBS and Global Payroll projects by driving improvement initiatives, leading small projects or project steps within a broader project

·       Supports team members by setting an example, coaching and providing feedback and guidance

·       Execute payroll accounting activities (journals preparation and posting, month end closure, reconciliation)

·       Processing of pension payments, review cost, and reconciliation of payments

 

Wymagania:

·       3+ years of experience in in-house payroll

·       Working knowledge experience of Accurat HCM system is essential

·       Excellent understanding of Nordics labour law

·       Preferred additional experience within an international shared service environment, with a minimum of 12 months’ experience

·       Advanced in English speaker

·       Qualification/BSc in Payroll, accounting, business management or a related field

·       Working knowledge of SuccessFactors and ServiceNow, SAP would be considered as an advantage

·       Track record of continuous improvement and always striving to be the best in class

·       Excellent communication, writing and facilitation skills

·       Strong personal leadership and influencing skills

·       Excellent customer service skills

·       Positive and collaborative attitude

·       Analytical skills and problem-solving mindset

·       Open to business travel up to 20% of working time

 

Benefity:

·       Work in an international environment

·       Diverse culture with a focus on personal development and continuous improvement

·       Attractive benefits package, including Multisport, Luxmed, lunch card, life insurance and language lessons

·       Being part of an exciting growing Global Business Services team

·       Opportunity to discuss flexible working arrangements with your line leader

 

Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:

1. Skontaktuje się z Tobą konsultant Antal, który przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.

2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (interview + test językowy)

3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!

Czym jest Antal?

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.

 

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?

Bezpłatne wsparcie kariery!

Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.