Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Regionalny Kierownik Sprzedaży| branża elektrotechniczna

nr ref: 294/7/2024/PK
Konsultant prowadzący: Paulina Kwiatkowska
24 lipca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Regionalny Kierownik Sprzedaży w branży elektrotechnicznej

Region do zaopiekowania:  województwa warmińsko- mazurskie i podlaskie

Klientem, dla którego prowadzimy rekrutację jest doskonale znana firma w branży elektrotechnicznej. 


Codzienne obowiązki  w tej roli obejmują:

  • Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami
  • Osiąganie miesięcznych celów sprzedażowych oraz opracowywanie efektywnych strategii sprzedaży
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z obecnymi klientami
  • Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży od pierwszego kontaktu z klientem do finalizacji transakcji, w tym dostarczanie dokumentacji handlowej i technicznej
  • Monitorowanie procesu dostaw oraz terminowej realizacji płatności przez klientów
  • Rozwijanie współpracy z firmami inżynierskimi na profesjonalnym poziomie
  • Ścisła współpraca z kierownikiem oraz innymi działami, zapewniająca sprawny przepływ informacji i skuteczny proces sprzedaży

 

Oczekiwania Klienta względem kandydata:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B w branży elektrotechnicznej
  • Umiejętność czytania schematów elektrycznych
  • Znajomość rynku elektrotechnicznego na podległym regionie
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Czynne prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu pojazdu
  • Znajomość narzędzi informatycznych (MS Office)
  • Pozytywne nastawienie oraz umiejętność budowania długotrwałych relacji
  • Wysoka motywacja, nastawienie na cel i profesjonalne podejście do klienta
  • Dobra organizacja pracy własnej i duża samodzielność
  • Silne poczucie odpowiedzialności i profesjonalizm
  • Kreatywność, własna inicjatywa i elastyczność

Co oferujemy

  • Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna
  • Zajęcia z języka angielskiego
  • Karta Edenred – 145 zł co miesiąc
  • Możliwość użytkowania samochodu służbowego do celów prywatnych
  • Integracje zespołowe
  • Narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop)
  • Stałe godziny pracy (8-16) oraz zadaniowy tryb pracy
  • Możliwość pracy zdalnej 4-5 dni w miesiącu

Proces rekrutacyjny

Nasz proces rekrutacyjny składa się z kilku etapów:

  • Aplikacja
  • Rozmowa telefoniczna
  • Weryfikacja u klienta
  • Rozmowa kwalifikacyjna
  • Oferta

Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwania i chcesz rozwijać się w naszej firmie, nie czekaj i aplikuj już dziś!