ServiceNow OTM Expert with German
nr ref: 352/5/2025/MW/91278
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
ServiceNow OTM Expert
Zdalnie | Projekt 12 miesięcy z możliwością przedłużenia | B2B
Opis projektu:
Dla jednego z naszych kluczowych klientów, międzynarodowej firmy konsultingowej, poszukujemy doświadczonego ServiceNow OTM Experta, który dołączy do zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie platformy ServiceNow w środowisku transportowo-logistycznym. Projekt realizowany jest w metodyce Scrum i zakłada bliską współpracę z klientem końcowym na etapie analizy, koncepcji i implementacji rozwiązania.
Zakres obowiązków:
Przygotowanie warsztatów:
-
Analiza dokumentacji i wymagań biznesowych klienta.
-
Opracowanie agendy i materiałów warsztatowych.
-
Identyfikacja kluczowych interesariuszy i celów biznesowych.
Prowadzenie warsztatów:
-
Moderowanie warsztatów odkrywczych z klientem.
-
Identyfikacja procesów, wyzwań i oczekiwanych rezultatów.
-
Dokumentacja wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych.
Tworzenie koncepcji rozwiązania:
-
Opracowanie koncepcji architektury w ServiceNow.
-
Definicja zakresu wdrożenia, integracji i rozszerzeń.
-
Tworzenie map procesów oraz historyjek użytkowników.
Weryfikacja i akceptacja:
-
Prezentacja koncepcji klientowi.
-
Wprowadzanie poprawek na podstawie feedbacku.
-
Formalna akceptacja dokumentacji i założeń projektowych.
Wdrożenie i konfiguracja:
-
Ścisła współpraca z zespołem developerskim i architektami.
-
Konfiguracja modułów zgodnie z wymaganiami.
-
Dbałość o zgodność z najlepszymi praktykami ServiceNow.
Testy i wsparcie:
-
Wsparcie testów UAT.
-
Udział w stabilizacji rozwiązania po wdrożeniu.
-
Przeprowadzanie szkoleń i przekazanie wiedzy użytkownikom końcowym.
Wymagania:
-
Minimum 5 lat doświadczenia we wdrożeniach ServiceNow.
-
Doświadczenie w pracy z modułem OTM (Operational Technology Management lub Oracle Transportation Management).
-
Znajomość architektury rozwiązań ServiceNow.
-
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie).
-
Umiejętność prowadzenia warsztatów z klientem.
-
Doświadczenie w pracy w metodyce Scrum.
Oferujemy:
-
Długoterminowy projekt z możliwością przedłużenia.
-
Praca w 100% zdalna.
-
Współpraca z doświadczonym zespołem konsultingowym.
-
Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu i dużej skali.