Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

ServiceNow OTM Expert with German

nr ref: 352/5/2025/MW/91278
Konsultant prowadzący: Monika Wańczyk
Wrocław (dolnośląskie)
29 maja 2025

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

ServiceNow OTM Expert 

ZdalnieProjekt 12 miesięcy z możliwością przedłużeniaB2B

Opis projektu:

Dla jednego z naszych kluczowych klientów, międzynarodowej firmy konsultingowej, poszukujemy doświadczonego ServiceNow OTM Experta, który dołączy do zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie platformy ServiceNow w środowisku transportowo-logistycznym. Projekt realizowany jest w metodyce Scrum i zakłada bliską współpracę z klientem końcowym na etapie analizy, koncepcji i implementacji rozwiązania.


Zakres obowiązków:

Przygotowanie warsztatów:

  • Analiza dokumentacji i wymagań biznesowych klienta.

  • Opracowanie agendy i materiałów warsztatowych.

  • Identyfikacja kluczowych interesariuszy i celów biznesowych.

 Prowadzenie warsztatów:

  • Moderowanie warsztatów odkrywczych z klientem.

  • Identyfikacja procesów, wyzwań i oczekiwanych rezultatów.

  • Dokumentacja wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych.

 Tworzenie koncepcji rozwiązania:

  • Opracowanie koncepcji architektury w ServiceNow.

  • Definicja zakresu wdrożenia, integracji i rozszerzeń.

  • Tworzenie map procesów oraz historyjek użytkowników.

 Weryfikacja i akceptacja:

  • Prezentacja koncepcji klientowi.

  • Wprowadzanie poprawek na podstawie feedbacku.

  • Formalna akceptacja dokumentacji i założeń projektowych.

 Wdrożenie i konfiguracja:

  • Ścisła współpraca z zespołem developerskim i architektami.

  • Konfiguracja modułów zgodnie z wymaganiami.

  • Dbałość o zgodność z najlepszymi praktykami ServiceNow.

 Testy i wsparcie:

  • Wsparcie testów UAT.

  • Udział w stabilizacji rozwiązania po wdrożeniu.

  • Przeprowadzanie szkoleń i przekazanie wiedzy użytkownikom końcowym.


Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia we wdrożeniach ServiceNow.

  • Doświadczenie w pracy z modułem OTM (Operational Technology Management lub Oracle Transportation Management).

  • Znajomość architektury rozwiązań ServiceNow.

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie).

  • Umiejętność prowadzenia warsztatów z klientem.

  • Doświadczenie w pracy w metodyce Scrum.


Oferujemy:

  • Długoterminowy projekt z możliwością przedłużenia.

  • Praca w 100% zdalna.

  • Współpraca z doświadczonym zespołem konsultingowym.

  • Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu i dużej skali.