Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Specjalista ds. Obsługi Klienta z elementami sprzedaży

nr ref: 123/4/2025/AC/90538
Konsultant prowadzący: Alicja Czeszkiewicz
Kraków (małopolskie)
9 kwietnia 2025

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego Klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy z sektora elektromobilności – poszukujemy osoby do zespołu obsługi klienta. Szukamy kogoś, kto łączy empatię z operacyjnym ogarnięciem i sprzedażowym zacięciem.

Twoje zadania:
  • Obsługa klientów e-commerce i sieci retail (telefon, e-mail, platformy)
  • Doradztwo, zwroty, reklamacje, faktury, ratowanie koszyków
  • Kontakt z logistyką, magazynem i serwisem

Szukamy osoby, która:
  • Ma min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta e-commerce
  • Zna język angielski (min. B2)
  • Lubi samodzielność, tempo i kontakt z klientem
  • Bonus: znajomość niemieckiego lub francuskiego

 Oferujemy:
  • Stałą pensję + kwartalne premie sprzedażowe 
  • Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu
  • Stabilne środowisko, realny wpływ, fajny zespół