Specjalista ds. Obsługi Klienta z elementami sprzedaży
nr ref: 123/4/2025/AC/90538
W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
-
Obsługa klientów e-commerce i sieci retail (telefon, e-mail, platformy)
-
Doradztwo, zwroty, reklamacje, faktury, ratowanie koszyków
-
Kontakt z logistyką, magazynem i serwisem
-
Ma min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta e-commerce
-
Zna język angielski (min. B2)
-
Lubi samodzielność, tempo i kontakt z klientem
-
Bonus: znajomość niemieckiego lub francuskiego
-
Stałą pensję + kwartalne premie sprzedażowe
-
Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu
-
Stabilne środowisko, realny wpływ, fajny zespół