Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
nr ref: 81/11/2024/AK/88944W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Twój zakres obowiązków
- Codzienna interakcja z klientami niemieckojęzycznymi oraz wewnętrznymi zespołami operacyjnymi
- Opracowywanie zapytań klientów w formie telefonów przychodzących i maili
- Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania klientów, doradzanie im i informowanie o działaniach niezbędnych do realizacji ich zapytań
- Określanie zasadności zapytań reklamacyjnych.
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Nasze wymagania
- Biegla znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- Dobra komunikacja werbalna
- Umiejętność współpracy i duch zespołowy w pracy codziennej.
- Umiejętność słuchania i poczucia empatii w rozmowach telefonicznych
- Zwracanie uwagi na szczegóły i dokładność
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem i dostosowanie stylu pracy do ilości otrzymywanych zapytań
- Chęć i entuzjazm do rozwijania swoich umiejętności i kształtowania swojej organizacji pracy
Benefity
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Możliwość pracy zdalnej
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Spotkania integracyjne
- Program rekomendacji pracowników
- Profesjonalne szkolenia i kursy