W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Specjalista/Specjalistka ds. PR
Twój zakres obowiązków
-
udział w opracowywaniu i realizacji zintegrowanych kampanii społecznych, produktowych i komunikacyjnych,
-
zarządzanie wybranymi projektami PR,
-
współpraca a Agencjami,
-
współpraca w obszarach PR (media relations,komunikacja produktowa, komunikacja wewnętrzna, corporate image),
-
samodzielne zarządzanie wybranymi budżetami projektowymi,
-
odpowiedzialność za przygotowanie planów operacyjnych dla wybranych produktów i kampanii społecznych,
-
raportowanie zgodne z wewnętrznymi wymaganiami,
-
reprezentowanie Spółki wobec zewnętrznych zdefiniowanych interesariuszy.
Nasze wymagania
-
wyższe wykształcenie (mile widziane w obszarach: marketing, dziennikarstwo, zarządzanie, nauki społeczne i polityczne, psychologia),
-
minimum 3 lata doświadczenia w pracy z rynkiem (PR, sprzedaż, marketing, corporate governance, organizacje pozarządowe),
-
mile widziane doświadczenie w branży farmaceutycznej (lub tzw. około medycznej) lub w agencjach multitasking świadczących usługi komunikacji z rynkiem,
-
potwierdzone dotychczasowe osiągnięcia zawodowe (udział w kampaniach społecznych i produktowych, konkursy branżowe, przykłady zrealizowanych i skomercjalizowanych projektów),
-
doświadczenie w pracy przy projektach B2C i B2B,
-
znajomość rynku PR i reklamy w Polsce,
-
znajomość narzędzi komunikacji digital/ATL/BTL oraz umiejętność łączenia działań online z działaniami offline,
-
umiejętność sprawnego pisania tekstów (on-line, print) oraz tworzenia inspirujących briefów kreatywnych oraz zawartości wew. kanałów komunikacyjnych,
-
znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym,
-
wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne: otwartość, umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktów,
-
nastawienie na jakość i terminowość w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w grupie,
-
prawo jazdy kat. B.
Nasz Klient oferuje
-
stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji,
-
wiele ciekawych zadań i wyzwań zawodowych,
-
szkolenia oraz możliwość rozwoju i zdobywania ciekawych doświadczeń,
-
opiekę medyczną i różnorodny pakiet świadczeń dodatkowych.