Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Specjalista ds. PR

nr ref: 3/3/2024/ML
Konsultant prowadzący: Marta Lebuda
Warszawa (mazowieckie)
1 marca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Specjalista/Specjalistka ds. PR

 

Twój zakres obowiązków

  • udział w opracowywaniu i realizacji zintegrowanych kampanii społecznych, produktowych i komunikacyjnych,

  • zarządzanie wybranymi projektami PR,

  • współpraca a Agencjami,

  • współpraca w obszarach PR (media relations,komunikacja produktowa, komunikacja wewnętrzna, corporate image),

  • samodzielne zarządzanie wybranymi budżetami projektowymi,

  • odpowiedzialność za przygotowanie planów operacyjnych dla wybranych produktów i kampanii społecznych,

  • raportowanie zgodne z wewnętrznymi wymaganiami,

  • reprezentowanie Spółki wobec zewnętrznych zdefiniowanych interesariuszy.

Nasze wymagania

  • wyższe wykształcenie (mile widziane w obszarach: marketing, dziennikarstwo, zarządzanie, nauki społeczne i polityczne, psychologia),

  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy z rynkiem (PR, sprzedaż, marketing, corporate governance, organizacje pozarządowe),

  • mile widziane doświadczenie w branży farmaceutycznej (lub tzw. około medycznej) lub w agencjach multitasking świadczących usługi komunikacji z rynkiem,

  • potwierdzone dotychczasowe osiągnięcia zawodowe (udział w kampaniach społecznych i produktowych, konkursy branżowe, przykłady zrealizowanych i skomercjalizowanych projektów),

  • doświadczenie w pracy przy projektach B2C i B2B,

  • znajomość rynku PR i reklamy w Polsce,

  • znajomość narzędzi komunikacji digital/ATL/BTL oraz umiejętność łączenia działań online z działaniami offline,

  • umiejętność sprawnego pisania tekstów (on-line, print) oraz tworzenia inspirujących briefów kreatywnych oraz zawartości wew. kanałów komunikacyjnych,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym,

  • wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne: otwartość, umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktów,

  • nastawienie na jakość i terminowość w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w grupie,

  • prawo jazdy kat. B.

Nasz Klient oferuje

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji,

  • wiele ciekawych zadań i wyzwań zawodowych,

  • szkolenia oraz możliwość rozwoju i zdobywania ciekawych doświadczeń,

  • opiekę medyczną i różnorodny pakiet świadczeń dodatkowych.