Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Specjalista ds. Wsparcia SLA

nr ref: 82/3/2024/AS
Konsultant prowadzący: Aleksandra Sańpruch
Kraków (małopolskie)
6 marca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Dla naszego Klienta, dostawcy analitycznych rozwiązań informatycznych poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia SLA dla Systemów IT.

Obowiązki:
- utrzymanie rozwiązań informatycznych i aplikacji przygotowanych przez firmę u klientów
- wsparcie klientów w zakresie użytkowania dostarczonych przez firmę rozwiązań
- rozwiązywanie problemów związanych z działaniem wdrożonych rozwiązań
- obsługa zgłoszeń w systemie wsparcia SLA

Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne (lub ostatnie lata studiów na kierunkach informatycznych),
- znajomość zagadnień administracyjnych dla systemów operacyjnych z rodziny Windows i Linux
- podstawowa znajomość (także od strony administracyjnej) systemów bazodanowych: np. SQL Server, Oracle, MySQL
- wiedza na temat i ewentualnie praktyka w używaniu technologii integracyjnych poprzez usługi (SOAP, REST)
- podstawowa znajomość zagadnień i działania urządzeń sieciowych (adresacja, routing, firewall, loadbalancer)
- umiejętność skryptowania shellowego (batch, PowerShell, bash)
- podstawowa znajomość języka Python
- doświadczenie w troubleshootingu, czyli od analizy objawów problemu do podania rozwiązania
- zdolność do analitycznego myślenia

Dodatkowe atuty to:
- wiedza na temat bezpieczeństwa komunikacji sieciowej, protokoły, certyfikaty (SSL, HTTPS)
- znajomość zagadnień związanych z serwerami aplikacyjnymi (WebSphere, Apache, IIS)
- znajomość przetwarzania strumieniowego i technologii kolejkowania informacji (np. szyna danych Kafka, MQ)
- kreatywność i umiejętność samodzielniej organizacji pracy

Oferujemy:
✔ interesującą pracę i przyjazną atmosferę w zespole
✔ stałą umowę o pracę i dodatkowe świadczenia po okresie próbnym
✔ atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowania
✔ możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
✔ aktywny udział w projektowaniu rozwiązań
✔ pracę zdalną, z elementami pracy w siedzibie firmy w Krakowie