Specjalista ds. wycen i ofertowania AKPiA
nr ref: 180/11/2024/KR/89045W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Specjalista ds. Wycen i Ofertowania AKPiA
Miejsce pracy: Kraków/Warszawa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Dla naszego klienta z branży budowlanej poszukujemy Specjalisty ds. Wycen i Ofertowania AKPiA (Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka). Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie szczegółowych wycen i ofert techniczno-handlowych, analizę dokumentacji projektowej oraz optymalizację kosztów realizacji projektów.
Główne zadania:
- Analiza dokumentacji technicznej oraz specyfikacji projektowych w zakresie AKPiA.
- Przygotowywanie ofert przetargowych oraz wycen zgodnych z wymaganiami klientów.
- Sporządzanie i analiza zapytań ofertowych oraz kontakt z dostawcami.
- Weryfikacja doboru urządzeń i rozwiązań technicznych zgodnie z wymaganiami projektowymi.
- Analiza ofert dostawców i negocjowanie warunków współpracy.
- Monitorowanie kosztów projektów i proponowanie rozwiązań optymalizacyjnych.
- Współpraca z zespołem projektowym oraz handlowym.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Doświadczenie w przygotowywaniu wycen i ofert w branży AKPiA oraz znajomość procedur przetargowych.
- Bardzo dobra znajomość aparatury kontrolno-pomiarowej i systemów automatyki przemysłowej.
- Znajomość zasad kosztorysowania i bardzo dobra MS Excel
- Znajomość rynku budowlanego
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2)
- Znajomość Ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych.
- Rzetelność, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu.
Oferujemy:
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Dzień wolny w urodziny lub imieniny
- System kafeteryjny
- Katalog szkoleń i kursów
- Program rekomendacji pracowników
- Zwiększone składki pracodawców w ramach PPK
Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:
1. Skontaktuje się z Tobą Konsultant/-ka Antal, który/a opowie więcej o stanowisku i firmie oraz przeprowadzi z Tobą wstępną rozmowę rekrutacyjną.
2. Następnie czekają Cię dwa spotkania z firmą, odbędą się online lub stacjonarnie.
3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!
Czym jest "Antal"?
Firmą rekrutacyjną!
Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie!
Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?
Bezpłatne wsparcie kariery!
Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Consultanta, który utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.