Brand Manager- rynek niemiecki, personal care
nr ref: 310/10/2024/PK/88743W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.
Brand Manager
Dla naszego Klienta, tworzącego nową markę premium na rynku niemieckim, która będzie oferować najwyższej jakości usługi opiekuńcze dla domów starości, poszukujemy osoby z zacięciem sprzedażowym i leadershipowym do roli Brand Manager.
Klientami firmy są instytucje B2B, co pozwala na zatrudnianie personelu na niemieckich warunkach, gwarantując bardzo atrakcyjne wynagrodzenie i stabilność zatrudnienia.
Szukamy dynamicznej i ambitnej osoby, która pokieruje rozwojem tej nowej marki, rozwinie sprzedaż oraz zbuduje zespół handlowców.
W tej roli będziesz również nadzorować rozwój działu rekrutacji, by zapewnić najwyższy standard usług.
Czego szukamy:
Umiejętności twarde:
· udokumentowane wyniki pokazujące mierzalne sukcesy swojej pracy
· minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
· prawo jazdy kat. B
· wykształcenie kierunkowe
· orientacja multi-branżowa
· umiejętności zarządcze (planowanie, weryfikowanie, organizowanie, przywództwo)
· znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
· doświadczenie i dobra znajomość niemieckiego rynku
· mile widziane doświadczenie w kierowaniu sprzedażą produktów / usług premium
Umiejętności miękkie:
· umiejętność perswazji
· organizowanie czasu
· zespołowość
· precyzyjna komunikacja
· kreatywność
· odwaga
Zakres obowiązków
1) Rozwój sprzedaży
a) na początkowym etapie samodzielna sprzedaż do domów opieki nad osobami starszymi w Niemczech
b) na kolejnym etapie rekrutacja pracowników do działu handlowego
· zlecanie celów KAM oraz Sales Assistant
· weryfikowanie wyników podległych pracowników
· motywowanie handlowców
· zatrudnianie oraz zwalnianie pracowników
· zarządzanie ścieżką kariery podległego zespołu
· doskonalenie efektywności procesów w dziale
· budowanie zaangażowania podległych pracowników
· ocenianie podległych pracowników
· onboarding nowych pracowników
2) Zarządzanie zespołem działu rekrutacji na rynek niemiecki (początkowo 1 osoba, z ambitnymi planami rozwoju)
· zlecanie celów rekruterkom oraz freelancer’om
· weryfikowanie wyników podległych pracowników
· motywowanie zespołu
· zatrudnianie oraz zwalnianie rekruterów oraz freelance’ów
· zarządzanie ścieżką kariery rekruterów
· ocenianie podległych pracowników
3) Realizowanie zleconych celów w oparciu o KPI
4) Monitorowanie rynku
5) Raportowanie do prezesa zarządu
6) Sugerowanie kierunków rozwoju
7) Reprezentowanie wizerunkowo firmy
W zamian oferujemy:
· pracę w spółce-córce innowacyjnej firmy rekrutacyjnej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem jakościowym w realizacji usług HR na rynku niemieckim
· duży zakres autonomii i swobodę w decydowaniu
· możliwość tworzenia i wdrażania nowych produktów oraz otwierania nowych rynków - będziesz mieć duże pole do działania i kreowania
· szeroki pakiet benefitów dopasowanych do Twoich potrzeb, w tym m.in. psychological well-being i inne - dostaniesz to, na czym faktycznie Ci zależy
· możliwość pracy stacjonarnej w Poznaniu lub hybrydowej, połączonej z cyklicznymi przyjazdami do biura centrali
· gwarancja poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
· proaktywny udział w innowacyjnych projektach strategicznych - będziesz mieć realny wpływ na rozwój całej firmy
· indywidualny budżet szkoleniowy - pokierujesz rozwojem swoim i swego zespołu wg własnego uznania
· docelowo: możliwość awansu na Członka Zarządu w spółce