Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj
Oferta archiwalna - wróć do listy ogłoszeń

Client Support Analyst with Norwegian, Dutch, or German

nr ref: 337/3/2024/AK
Konsultant prowadzący: Anna Kashytska
Kraków (małopolskie)
25 marca 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Client Support Specialist with Dutch, Norwegian or German

For our client - a leading financial institution with an HQ in the UK, we are looking for
Specialists with the knowledge of Dutch, Norwegian or German to join their office in Krakow

Responsibilities:

  • Providing front-line support to our clients via different channels of communication

  • Answering queries from our client base on all of our products, platforms, and accounts

  • Resolving trade queries and disputes

  • Providing clients with technical support with our front-end platforms and chart packages

  • Conducting audit checks and client administration tasks

  • Participating in and running various local and international projects or initiatives

Requirements:

  • Fluency in Dutch, Norwegian or German languages at min C1 level
  • Fluency in English - B2/C1

  • Previous experience in customer support environment/contact with clients

  • A logical and analytical approach to problem solving
  • Strong organisational and time management skills
  • Literacy in MS Office

We offer:

  • Flexible working hours & hybrid working

  • Home office equipment reimbursement

  • Annual financial bonus

  • Private medical cover for you and your family/partner (Medicover)

  • Multikafeteria system (you can choose a multisport card, vouchers, etc.)

  • Life insurance (Generali)

  • Career-focused technical and leadership training in-class and online, incl. unlimited access to LinkedIn Learning platform

  • Well-being events as well as Employee Assistance Programme

  • Summer picnic, New Year party and other social events

  • 3 additional days off a year - 1 to celebrate your Birthday and 2 for voluntary work