Facebook Pixel

Ulubione oferty

Aplikuj

Specjalista ds. obsługi Klienta z j. obcymi

nr ref: 160/12/2023/EM
Konsultant prowadzący: Edyta Markiewicz
Kraków (małopolskie)
19 kwietnia 2024

W Antal zajmujemy się rekrutacją od ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata. Numer rejestru agencji zatrudnienia: 496.

Lokalizacja: Kraków

Praca: Hybrydowa (2 dni w biurze w tygodniu)

Umowa o pracę: pełny etat

Proces rekrutacji: online

O Twoim przyszłym pracodawcy:

Nasz klient to globalna korporacja finansowa, która prowadzi obsługę klienta na wyższy poziom i poprawia doświadczenie klienta. Dlatego szukamy osób, którzy chcą codziennie posługiwać się językami obcymi i rozwijać się w obszarze rynków finansowych.

Specjalista ds. obsługi klienta z językami obcymi

Zakres obowiązków:

  • Pomoc w dostarczaniu wsparcia dla klientów na całym świecie;
  • Świadczenie wsparcia na pierwszej linii dla  klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych;
  • Świadczenie doskonałej obsługi klienta w obszarze rynków finansowych;
  • Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące wszystkich produktów i platform;
  • Rozwiązywanie zapytań i sporów dotyczących transakcji;
  • Świadczenie klientom wsparcia technicznego.

Jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko, jeśli:

  • Posługujesz się płynnie językiem angielskim;
  • Posiadasz biegłą znajomość jednego z języków: niemiecki, holenderski, hiszpański lub włoski,
  • Posiadasz zaawansowaną znajomość MS Excela;
  • Posiadasz umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły.

Nasz klient oferuje:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku oraz zwiększania swoich umiejętności w różnych obszarach;
  • Świetną atmosferę i komfortowe warunki pracy;
  • Hybrydowy model pracy, elastyczne godziny pracy, 
  • Workation - przez 20 dni możesz pracować z dowolnego miejsca na świecie;
  • 3 dodatkowe dni wolne na świętowanie urodzin i pracę wolontaryjną;
  • Nowoczesne środowisko pracy (elastyczne przestrzenie, prywatne ciche pomieszczenia i strefy relaksu);
  • Konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Premie roczne, związane z osiągnięciami;
  • Indywidualne ubezpieczenie zdrowotne dla Ciebie i Twojej rodziny;
  • System Multikafeteria;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Nieograniczony dostęp do platformy edukacyjnej;
  • Sprzęt informatyczny wysokiej jakości;
  • Bezpłatny parking;
  • Imprezy roczne i inne wydarzenia towarzyskie.

Proces rekrutacji:

  • Krótka rozmowa kwalifikacyjna z Konsultantem Antal;
  • Test osobowościowy i analityczny; 
  • Spotkanie z Hiring Managerem online;
  • Zatrudnienie.

Kim jest Antal?

Firmą rekrutacyjną!

Jesteśmy liderem w rekrutacji specjalistów i menedżerów, a także w doradztwie personalnym. Marka jest obecna w 35 krajach i działa w Polsce od 1996 roku. W tym czasie zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki naszemu elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich procesów rekrutacyjnych. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą dla Ciebie pracę!

Co zyskasz, aplikując na ofertę pracy w Antal?

Darmowe wsparcie w karierze!

Aplikując na oferty Antal, otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, który będzie utrzymywał z Tobą kontakt za pośrednictwem e-maila lub telefonu, pomoże Ci przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zadba o jakość procesu rekrutacji.